Gå til innhold

Kjerringemne søkes, se bilde som mal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fytti katta ...det verste er at jeg tror ikke de har anelse om hvordan de ser ut selv!

Da jeg jobbet som modell , ble jeg hekta en stund på fitness, aerobikk og vektløfting!

Syntes jeg så bra ut , helt til jeg så noen bilder av meg selv....ikke fint med six-pack på en dame....

Hilsen mykere former hos

Annonse

Ulv I Faarikaal

Fytti katta ...det verste er at jeg tror ikke de har anelse om hvordan de ser ut selv!

Da jeg jobbet som modell , ble jeg hekta en stund på fitness, aerobikk og vektløfting!

Syntes jeg så bra ut , helt til jeg så noen bilder av meg selv....ikke fint med six-pack på en dame....

Hilsen mykere former hos

Fytti katta ja. Jeg tror det er et forstyrret sinn inni de der skrottene.

Annonse

Fytti katta ja. Jeg tror det er et forstyrret sinn inni de der skrottene.

Jeg har et grusomt barneminne fra da jeg var ca . 10-11 år.'

Var i syden da et skrekkelig monster på rundt 50 år (ja) spradet rundt på stranda med et tryne som en 70 åring og en kropp som *frysninger* ...ubeskrivlig ..

Armer med en omkrets på sikkert 70 cm , lår på 150 cm og ;blodårer OVER alt !

Har mareritt fremdeles ;o)

Ulv I Faarikaal

Jeg har et grusomt barneminne fra da jeg var ca . 10-11 år.'

Var i syden da et skrekkelig monster på rundt 50 år (ja) spradet rundt på stranda med et tryne som en 70 åring og en kropp som *frysninger* ...ubeskrivlig ..

Armer med en omkrets på sikkert 70 cm , lår på 150 cm og ;blodårer OVER alt !

Har mareritt fremdeles ;o)

Prinsippet er at alt kan overdrives. Jeg trente selv men stoppa da søstra mi med et misfornøyd snøft spurte om jeg skulle bli "utkaster eller no sånt ?". Da var brystmålet mitt økt med over 20 cm på 6 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...