Gå til innhold

Til alle blondiner , siden det tydligvis er en del her av dem : (Vitser)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Ja ; si det !?

Faren min vet ikke engang hvilken hårfarge moren min har !

Og de har vært gift i over 30 år.....

Tror du de bryr seg egentlig?

Bare de får det de skal de så er de fornøyde:)

Hehe,,dete skulle han lest,han påstår han ikke får noe som helst,,,,,men han glemmer at han får mat hver dag:)

PS..stooooor klem håper han gubben din ringer og forteller deg hvor glad han er i/for deg....så slipper du å engste deg vettu:)

Ha en fin kveld da,,jeg må visst underholde gubben litt,,det sto med liten skrift i ektepakten påstår han :)*LOL*

Tror du de bryr seg egentlig?

Bare de får det de skal de så er de fornøyde:)

Hehe,,dete skulle han lest,han påstår han ikke får noe som helst,,,,,men han glemmer at han får mat hver dag:)

PS..stooooor klem håper han gubben din ringer og forteller deg hvor glad han er i/for deg....så slipper du å engste deg vettu:)

Ha en fin kveld da,,jeg må visst underholde gubben litt,,det sto med liten skrift i ektepakten påstår han :)*LOL*

Fin kveld til deg også ;o)

Hehe...ellers må jeg bare si at de som kjenner oss sier vi er et prakteksemplar av hvordan par skal være *s*.

Vi har vært gift noen år , har en drøss med unger , men er kjempeforelsket enda!

Kompisen hans ringte i går og spurte om han ville være med en tur ut .

Svaret til min mann var : Selvsagt ; men kona blir med for da blir det så gøy!

*knis*

Lottemor1365380387

Fin kveld til deg også ;o)

Hehe...ellers må jeg bare si at de som kjenner oss sier vi er et prakteksemplar av hvordan par skal være *s*.

Vi har vært gift noen år , har en drøss med unger , men er kjempeforelsket enda!

Kompisen hans ringte i går og spurte om han ville være med en tur ut .

Svaret til min mann var : Selvsagt ; men kona blir med for da blir det så gøy!

*knis*

Så koselig :)

Man gror sammen etterhvert og har glede i hverandres selskap,,slik ser jeg det .

Selv hater jeg å gå ut,men vi har det faktisk mest moro når vi er ute sammen.

Kos deg i kveld :)

Hyggelig å mobbe deg litt :P

Annonse

Gjest Nikkaba, intelligent blondine

Hva har Den avskylige snømannen og en intelligent blondine til felles?

Ingen har sett dem!

-Da har d ikke sett særlig mange blondiner....

============================

Hva er fordelen med å være gift med ei blondine?

Man kan parkere bilen på handikap-plassene!

-Prøv; det ender i bot.

============================

Hva sier en blondine som har nådd toppen av sin karriere?

- Velkommen til McDonald´s.

-Feil; Blondiner når aldri noen topp, de bare fortsetter å klatre forbi alle andre...

==============================

Hvorfor får ikke blondiner ta kaffepause? - Det tar for lang tid å lære dem opp igjen.

-Også feil; det er fordi de er så dyktige at de ikke kan unnværes.

HVORDAN OPPSTOD BLONDINEVITSER?

-Noen var misunnelige....

Gjest Nikkaba

En anderledes blondinevits...

En blondine kommer inn på ett bankkontor i Drammen og ber om få ett lån. Hun sier at hun skal nedover i Europa på forretningsreise i to uker, og trenger å låne 5000,-

Banktjenestemannen sier at han behøver en form for sikkerhet for lånet. Blondinen gir ham da nøklene til en splitter ny Rolls Royce som står parkert på gaten utenfor banken. Dette fungerer greit, banken aksepterer bilen som sikkerhet for lånet.

Banktjenestemannen og de andre i banken får seg alle en god latter på blondinens bekostning som bruker en Rolls til 1.8 millioner som sikkerhet for et lån på 5.000 kroner.

Han kjører så bilen ned i bankens garasje og parkerer den der.

To uker senere kommer blondinen igjen, betaler tilbake 5.000 pluss rente 31 kroner.

Banktjenestemannen sier til blondinen: "Vi er meget fornøyd med at De ville låne hos oss, men vi er alle en smule forvirret ?

Da de var borte sjekket vi Dem opp og oppdaget at De er multimillionær. Det som forvirrer oss er at De behøvde å låne 5.000 kroner ?" Blondinen svarer: "Hvor ellers i Drammen kan jeg parkere bilen min i to uker for 31 kroner ?"

Akkurat, det er det jeg mener, den historien illustrerer mitt poeng perfekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...