Gå til innhold

Kan man slette i loggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må slette fra history, cookies, recent, temp, temporary internet files.

Det er også kjekt å gå innom

Tools --> Internet options og trykke delete history, delete files, og delete history der også.

Det ligger kanskje igjen spor noen steder fortsatt, men flere logfiler vet jeg ikke om...

Ligger det noen .log under C:\\ hos deg? Tror ikke de skal være der heller, for da alt unødvendig var sletta hos meg for ei stund siden, så lå det bare fem synlige og skjulte filer der... under mappene, altså. Men her er det veldig viktig at man vet hva man holder på med når man sletter, ellers blir det pc-trøbbel!

Du må slette fra history, cookies, recent, temp, temporary internet files.

Det er også kjekt å gå innom

Tools --> Internet options og trykke delete history, delete files, og delete history der også.

Det ligger kanskje igjen spor noen steder fortsatt, men flere logfiler vet jeg ikke om...

Ligger det noen .log under C:\\ hos deg? Tror ikke de skal være der heller, for da alt unødvendig var sletta hos meg for ei stund siden, så lå det bare fem synlige og skjulte filer der... under mappene, altså. Men her er det veldig viktig at man vet hva man holder på med når man sletter, ellers blir det pc-trøbbel!

Man bør også gå inn på content- autocomplete på samme sted og trykke på clear forms og clear passwords.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...