Gjest Melony Skrevet 26. oktober 2002 Skrevet 26. oktober 2002 Provoserer meg at Imsdal har begynt å dobbelt-forsegle flaskene sine. Nå kommer de med en plastikk-forsegling utenpå den forseglede korken. Dette er da smør på flesk til de grader! Mulig de gjør det på grunn av krisen de hadde i sommer, men allikevel! Fører kun til forsøpling og mer arbeide med å åpne flasken. Det værste er at de reklamerer for det på TV. Tullebukker. 0 Siter
ista Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 I og med at de hadde sabotasjen i sommer - skjønner jeg godt at de forsegler flaskene sine. Det viser jo at de setter kundene sine først... mener 0 Siter
Gjest Melony Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 I og med at de hadde sabotasjen i sommer - skjønner jeg godt at de forsegler flaskene sine. Det viser jo at de setter kundene sine først... mener Men flaskene er jo forseglet fra før! Dessuten så var white-spriten fylt på før korkene ble forseglet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Men flaskene er jo forseglet fra før! Dessuten så var white-spriten fylt på før korkene ble forseglet. Var ikke forseglingen brutt på de flaskene det var white spirit på da? 0 Siter
nanna Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Det er for ikke å tape penger, folk har en tendens til å bli overhysteriske når sånt skjer som skjedde i sommer. 0 Siter
svinssvans Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 haha, den reklamen for det er jo skikkelig komisk!! "Imsdal, nå uten whitespirit". Holdt på å le meg ihjel etter at jeg så at de reklamerte for forseglet kork-FLAUT, spør du meg! hahaha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.