Gå til innhold

WinXP: Forbeholde program til kun én bruker

Anbefalte innlegg

Fikk tips her for en tid tilbake om hvordan jeg kunne plassere ICQ'en slik at den kun poppet opp når min bruker var innlogget og ikke på de andre brukerkontiene (siden de uansett ikke bruker ICQ). Så har jeg ikke hatt bruk for den samme funksjonen før nå - og da har jeg selvfølgelig glemt hvordan..

Noen?

Fortsetter under...

Min popper kun opp på min bruker, jeg innstallerte ICQ på min brukerprofil. (Vi har separerte programmer)

Mm, ICQ'en var ikke problemet denne gangen. I og med at han jeg deler maskin med ikke er den helt store datafreaken kunne jeg kanskje nøyd meg med å installere programmer på min bruker, men det er jo sjeldent at det er et problem med popup-vinduer etc. på standard programmer. Nå var det et program som heter "ScreenPrint", som brukes til å ta nettopp bilder av skjermen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...