Gå til innhold

Faen i helvete, kan ikke Telenor gjør noe da???

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg gidder ikke å sitte her uten tilgang på sider fra USA. Det har vært nede i ett døgn nå, kan ikke de GJØRE noe?

Skrevet

Hvis du ringer får du enten beskjed om å bare vente på om ting retter seg selv ELLER du kan rapportere feilen - menne .... telenor har 36 timers behandlingstid så du får smøre deg med tålmodighet.

Skrevet

Her hos meg er Telenor mobil også nede, så her er det bare sorgen.

Skrevet

Telefonene i et svært område her vi bor falt ut i går ettermiddag! Tusenvis av husstander ble rammet tror jeg. Helt dødt på linja, ingen summtone. Derfor ingen nett-tilgang heller.

Nanna ble også rammet! :-)

Skrevet

telenor er ikke brukelig til noe som helst..ikke som dasspapir engang..kvakksalvere!

skift til et annet selskap.

har upc selv(fastlinje)..nå vurderer jeg sterkt å kutte tlf fra teleskit oxo! har dessverre ikke telefontilgang fra upc her jeg bor..men så fort jeg jeg finner et brukbart tlf selskap..så ender resten av telenorskiten i dass!

Skrevet

Telefonene i et svært område her vi bor falt ut i går ettermiddag! Tusenvis av husstander ble rammet tror jeg. Helt dødt på linja, ingen summtone. Derfor ingen nett-tilgang heller.

Nanna ble også rammet! :-)

Hørtes dramatisk ut - til og med NANNA ble rammet! Hehe

Skrevet

Hørtes dramatisk ut - til og med NANNA ble rammet! Hehe

Ja, det er det jeg mener. DA går det virkelig for vidt! :-)

Skrevet

Ja, det er det jeg mener. DA går det virkelig for vidt! :-)

Nemlig! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...