Gå til innhold

Noen som kjenner Bergans skolesekker?

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange har fått med seg ble sekken til min sønn fylt med matolje for en tid tilbake. Dette vare en 328 XO 28 Bergans skolesekk. I går fikk vi erstatningssekken en Bergans XO 28. Sekken er lik den vi kjøpte, men ikke helt lik. Gammel sekken fikk matoljegutten. Regner med de skal bruke den. Men i alle fall det jeg lurer på er om disse to sekkene er den samme? 328 XO 28 kom ut som bet i test, derfor jeg kjøpte den.

Nå er jeg usikker på forskjellen mellom disse to sekkene og om kvaliteten er annerledes. Vurderer å gå i butikken å bytte sekken. Ser på prislappen at det blir et mellomlegg for meg, uten at jeg vet hvor stort det blir. Burde jeg få disse pengene igjen hos guttens far? Eller skal jeg bare bytte sekken i all stillhet? Guttens far har jo gjort så godt han kunne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78920-noen-som-kjenner-bergans-skolesekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Solsikke og god formiddag.

Uten at jeg har noe videre peiling på skole sekker så vil jeg tro at kvaliteten stort sett er den samme. Bergans er vel kjent for kvalitet?

Hvis jeg skulle ha byttet sekken så ville jeg ha gjort det i stillhet. Men det er opp til hver enkelt. Du er stor pia, du ser selv :-)

Hilsen

Hei Solsikke og god formiddag.

Uten at jeg har noe videre peiling på skole sekker så vil jeg tro at kvaliteten stort sett er den samme. Bergans er vel kjent for kvalitet?

Hvis jeg skulle ha byttet sekken så ville jeg ha gjort det i stillhet. Men det er opp til hver enkelt. Du er stor pia, du ser selv :-)

Hilsen

Joda jeg er stor pia og jeg ser selv:) Og hadde egentlig tenkt å bytte den i all stillhet, men tenkte jeg skulle høre med DOLs kloke hoder først:)

Joda jeg er stor pia og jeg ser selv:) Og hadde egentlig tenkt å bytte den i all stillhet, men tenkte jeg skulle høre med DOLs kloke hoder først:)

Hei igjen.

Kloke og kloke fru blom. Tja, noen skiller seg klart ut i allefall. Som du nok har merket.

Hilsen

Hei igjen.

Kloke og kloke fru blom. Tja, noen skiller seg klart ut i allefall. Som du nok har merket.

Hilsen

Å ja, helt klart :D

Men har en liten misstanke om hvem som gjemmer seg bak det nicket. Tok et søk og hun er ikke så veldig aktiv her, med det nicket i alle fall.

Annonse

Å ja, helt klart :D

Men har en liten misstanke om hvem som gjemmer seg bak det nicket. Tok et søk og hun er ikke så veldig aktiv her, med det nicket i alle fall.

Hei

Jeg så det også. Jeg er ikke kjent med hvordan folk skriver så jeg klarer ikke å gjennomskue sånt. Er for ny og for grønn til det.

Hilsen

Hei

Jeg så det også. Jeg er ikke kjent med hvordan folk skriver så jeg klarer ikke å gjennomskue sånt. Er for ny og for grønn til det.

Hilsen

Jeg tok nok feil. Det var ikke den personen jeg mistenkte likevel. Eller det vet jeg jo egentlig. Men jeg søkte på Alexandra uten s.

Begge ungene mine har Bergans, men har ikke en anelse om forskjellen på sekkene du nevner.

Vet bare at noen av sekkene har noe ekstra "utstyr" som lommer etc.

Jeg vet heller ikke. Men jeg tar med meg sekken i morgen og bytter den. Blir ikke å forlange mellomlegget. Pappan har tross alt gjort så godt han kunne. Han tok t.o.m sønnen min med til byen i går, så jeg tror ikke dette er gjort med hensikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...