Retz Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 En bitteliten en som skal henge i speilet i den nye...*host*...sportsbilen min. Noen som har sett en i en av leketøykjedene? *Bare MÅ ha!* 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Sett ut en skål med melk, og ta en våkenatt med slegga! 0 Siter
nalle noll Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 prøv på toy`stories der har de nesten allt 0 Siter
Solsikke Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Har du kikka i taket ? hehehe, tenkte akkurat det samme jeg. synger * vi har en grevling, i taket, greveling:D* 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Har du kikka i taket ? Den er for stor, pønk. Og feit. Kommer ikke inn døra i Atos'n. *depper* 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 prøv på toy`stories der har de nesten allt Aldri hørt om den butikken. her har vi Emfi, Ringo..kommer ikke på flere. *sjekke gule sider* 0 Siter
molli Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Har aldri sett noen! :-) Faktisk. Alle andre dyr er vel laget som kosedyr, men akkurat grevling...? Nope. Jeg var så heldig å finne et pinnsvin i England. En venninne ble såååå misunnelig, for hun har ikke klart å finne det som kosedyr. Hun ville gjerne ha en, for å vise frem i barnehagen når de synger en bestemt sang (hun jobber i barnehage). Men for et par mnd siden så jeg faktisk et pinnsvinkosedyr på lekeavd. på OBS! Kanskje de har flere "uvanliogeg"? Som en grevling, for eksempel? :-) 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Sett ut en skål med melk, og ta en våkenatt med slegga! Jamen jeg HAR en sånn. I taket. Problemet er at den er for feit. *skuler opp* 0 Siter
nalle noll Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Aldri hørt om den butikken. her har vi Emfi, Ringo..kommer ikke på flere. *sjekke gule sider* http://www.polarzoo.no/grevling.jpg har en søt en til deg her Finn fram sysakene og sett fantasien i gang :0) 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Har aldri sett noen! :-) Faktisk. Alle andre dyr er vel laget som kosedyr, men akkurat grevling...? Nope. Jeg var så heldig å finne et pinnsvin i England. En venninne ble såååå misunnelig, for hun har ikke klart å finne det som kosedyr. Hun ville gjerne ha en, for å vise frem i barnehagen når de synger en bestemt sang (hun jobber i barnehage). Men for et par mnd siden så jeg faktisk et pinnsvinkosedyr på lekeavd. på OBS! Kanskje de har flere "uvanliogeg"? Som en grevling, for eksempel? :-) *Hulk* Hvorfor skal livet mitt være så vanskelig???? Obs? Ok, det har vi her. *Noterer* 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 http://www.polarzoo.no/grevling.jpg har en søt en til deg her Finn fram sysakene og sett fantasien i gang :0) *Smeeeelt* Sy? *gjemme seg* 0 Siter
Kapabel Snabel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Jamen jeg HAR en sånn. I taket. Problemet er at den er for feit. *skuler opp* Fang den, og la være å mate den? Da blir den nok tynnere - hvertfall dersom du sørger for å gi den skikkelig med mosjon. (Ellers så finnes det sånne myke nøkkel-ring-dyr, der tror jeg de har alt fra sauer og bamser til pinnsvin og grevlinger. Prøv en bok/papir/gave-butikk?) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Jamen jeg HAR en sånn. I taket. Problemet er at den er for feit. *skuler opp* Bytt ut melken med lakser-olje! Da renner det meste ut, og den blir tynn og fin! 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Bytt ut melken med lakser-olje! Da renner det meste ut, og den blir tynn og fin! Døh, husk den henger i taket, da! Inne. Tippe-tapp-tapp-tapp... ;-) 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Døh, husk den henger i taket, da! Inne. Tippe-tapp-tapp-tapp... ;-) Eh, ja... det kan vel bli litt grisete på gulvet, etterpå... 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Fang den, og la være å mate den? Da blir den nok tynnere - hvertfall dersom du sørger for å gi den skikkelig med mosjon. (Ellers så finnes det sånne myke nøkkel-ring-dyr, der tror jeg de har alt fra sauer og bamser til pinnsvin og grevlinger. Prøv en bok/papir/gave-butikk?) Jeg liker ikke mo...helvete, jeg vet ikke engang hvordan det staves..mosjon? morsjon? *skifter tema* I de butikkene er det bare elger. Svære stimer av dem. Overalt. Nøkkelringstørrelse hadde passa perfekt! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 En bitteliten en som skal henge i speilet i den nye...*host*...sportsbilen min. Skal den være myk eller hard? Og hva vil du betale? Hvilken sportsbil har du? 0 Siter
Retz Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 Eh, ja... det kan vel bli litt grisete på gulvet, etterpå... Jepp. Grevlinggørr er heller ikke førstevalget mht hårstyling. 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Jepp. Grevlinggørr er heller ikke førstevalget mht hårstyling. Det finnes alternativer... Jeg antar du har sett "Alle elsker Mary"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.