Gå til innhold

Hvor får jeg tak i en grevling?!

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Har aldri sett noen! :-) Faktisk. Alle andre dyr er vel laget som kosedyr, men akkurat grevling...? Nope.

Jeg var så heldig å finne et pinnsvin i England. En venninne ble såååå misunnelig, for hun har ikke klart å finne det som kosedyr. Hun ville gjerne ha en, for å vise frem i barnehagen når de synger en bestemt sang (hun jobber i barnehage).

Men for et par mnd siden så jeg faktisk et pinnsvinkosedyr på lekeavd. på OBS!

Kanskje de har flere "uvanliogeg"? Som en grevling, for eksempel? :-)

Bolla Pinnsvin :-)

http://www.gullsmed.net/bi

lder/proysen/SKJE1B780.jpg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

21

• musikeren

3

• Kapabel Snabel

3

• Ulv I Faarikaal

2

Mest aktive i denne tråden

En bitteliten en som skal henge i speilet i den nye...*host*...sportsbilen min.

Skal den være myk eller hard? Og hva vil du betale? Hvilken sportsbil har du?

"Skal den være myk eller hard?"

Samma det, bare den kan henge og dingle i speilet. Nei forresten, helst myk.

"Og hva vil du betale?"

Kommer helt an på grevling-kvaliteten.

"Hvilken sportsbil har du?"

En flott og strømlinjeforma sak. Fin og blå. Vanvittig sofistikert blåfarge. Skinnende i lakken. Nevnte jeg at den er blå?

Øhhh...Atos.

Bolla Pinnsvin :-)

http://www.gullsmed.net/bi

lder/proysen/SKJE1B780.jpg

Du er for hønefiksert, ulven. Det finnes andre dyr. Da snakker vi ikke om grevlsvin, vi snakker grevling og/eller pinnsvin.

De er forskjellige. Jeg trenger en grevling.

*sukk*

Kapabel Snabel

Jeg liker ikke mo...helvete, jeg vet ikke engang hvordan det staves..mosjon? morsjon?

*skifter tema*

I de butikkene er det bare elger. Svære stimer av dem. Overalt.

Nøkkelringstørrelse hadde passa perfekt!

Da får du flytte til et mer sentralt strøk.

Her i byen myldrer det av nøkkel-knippe-grevlinger. I bokhandlene er det nesten ikke mulig å finne bøker for alle grevlingene, og avisene skriver spalte opp og spalte ned med artikler om den store grevling-krisen.

Annonse

Da får du flytte til et mer sentralt strøk.

Her i byen myldrer det av nøkkel-knippe-grevlinger. I bokhandlene er det nesten ikke mulig å finne bøker for alle grevlingene, og avisene skriver spalte opp og spalte ned med artikler om den store grevling-krisen.

Å i svarte helvete, hvilket paradis er det du befinner deg i/på?!

Haaan skaal ååååpne grevlingpoooorten

såååånnn at jeiii får kåååmmmme iiiiinnnnnn!

*Hymner*

Kapabel Snabel

Å i svarte helvete, hvilket paradis er det du befinner deg i/på?!

Haaan skaal ååååpne grevlingpoooorten

såååånnn at jeiii får kåååmmmme iiiiinnnnnn!

*Hymner*

Jeg sitter akkurat nå oppe i 4 etg. på Sten&Strøm i Oslo.

Når det gjelder grevlingporten, så er jeg redd den er litt liten. Det kan bli vanskelig å komme gjennom selv for en sånn smekker liten ungjente som deg...

Jeg sitter akkurat nå oppe i 4 etg. på Sten&Strøm i Oslo.

Når det gjelder grevlingporten, så er jeg redd den er litt liten. Det kan bli vanskelig å komme gjennom selv for en sånn smekker liten ungjente som deg...

*Den..ehh..smekre ungjenta kopierer snabelsvaret og fyller opp Word'n*

Faen at det ikke går an å forstørre disse dolinnlegga!

eg såg ein som tråla fortauene her midt i oslo i april eller så, men det er jo da såpass lenge sia at kanskje nokon andre har tatt den? :)

vi holdt på å kræsje da vi kom springende fra kvar vår kant mot eit hjørne. grevlingen kikka seg litt rundt på fortauet før den lunta tilbake samma veien som den var komme. og eg virra videre i retning vestover for å "sove" hos kjæresten ;)

men eg trur den kanskje ville være litt for stor til å henge i bilen? eller kanskje hvis du har ein litt STOR sportsbil? *s*

Annonse

Er det ikke heller noen dolere du kan kastrere på neste treff?;-) Hvis du trenger forslag så send meg en mail*S*

Å dæver'n, musiker, nå ble jeg tent!

Da gjelder det bare å hoste opp den mest grevlinglignende doleren. Hmm, dette har da FU-potensiale?

*kvesser kastreringstanna*

eg såg ein som tråla fortauene her midt i oslo i april eller så, men det er jo da såpass lenge sia at kanskje nokon andre har tatt den? :)

vi holdt på å kræsje da vi kom springende fra kvar vår kant mot eit hjørne. grevlingen kikka seg litt rundt på fortauet før den lunta tilbake samma veien som den var komme. og eg virra videre i retning vestover for å "sove" hos kjæresten ;)

men eg trur den kanskje ville være litt for stor til å henge i bilen? eller kanskje hvis du har ein litt STOR sportsbil? *s*

*Smelt*

Åh, jeg blir mjuk som en geleklump når det er snakk om grevlinger!

Øhh bilen? Det er en slags høy type..*mumle*..sportsbil, men grevlingskrotten hadde nok sneia borti GT-rattet skulle den hengt i speilet.

Å dæver'n, musiker, nå ble jeg tent!

Da gjelder det bare å hoste opp den mest grevlinglignende doleren. Hmm, dette har da FU-potensiale?

*kvesser kastreringstanna*

Jeg tenkte jo ikke at du skulle ha hele dolærn hengande i antenna da.... Kanskje en litt mindre, trofèlignende del?:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...