Gjest Mistenksom i dag Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Er du veldig tilhenger av ADer? Doktoronline-tjenesten får vel ikke økonomisk støtte ifra Pfizer eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2000 Del Skrevet 27. oktober 2000 Jeg er tilhenger av det som i vitenskapelige undersøkelser er dokumentert virksom behandling. Antidepressiva (de heter så fordi de først ble brukt kun mot depresjoner) har god dokumentasjon på effekt på flere psykiske lidelser som depresjon, panikklidelse, tvangslidelser og sosial fobi. Hvorvidt Pfizer reklamerer på Dr. Online vet jeg ikke. Det er også helt likegyldig for meg. Du kan finne det ut ved å lete rundt på sidene for å se om du finner en reklame. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesenet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.