Gå til innhold

Ari og pappapermisjon fra hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beskjeden forfatter

det finnes faktisk forfattere som ikke har gitt ut bøker også. men som skriver og skriver og skriver? Hva er de da? - skribenter på trygd? :-) Og må man ha skrevet og gitt ut et visst antall bøker for å få giftet seg inn i kongefamilien? hehehe

Riktig som du skriver flisa!Jeg foreksempel, jeg har vært forfatter i...ja nesten ti år nå, jeg har skrevet og skrevet og skrevet.En vakker dag skal jeg gi ut boken om mitt liv.Kansje det ikke skjer før om femti år, men jeg er like fullt en likeverdig forfatter på lik linje med alle andre forfattere som f.eks. McEman,Skram,Allende og u name it! Ikke sant?

Jeg liker han veldig godt, men ville aldri slikket han noe som helst sted. Hvorfor kaller du deg noe som kan forveksles med "vår" mrxx, -eller er du han?

Det ER lov å like Ari Behn! :-) Liker boren hans også jeg!

jeg liker Märtha også, men ikke Mette-Marit så godt. Likevel ville jeg ALDRI kalt henne et ludder, for det visste jeg ikke at hun hadde drevet med. Det får vel være opp til de som har valgt dem å dømme.

Jeg liker også Wenche Foss, - Tore Strømøy, Davy Watne og Alex Rosén.

Det er ikke noe krav fra min side at de er fra Moss,- det er jeg ikke sjøl engang :)

Ikke er det viktig for Ari at jeg liker han heller, - for han driter i en flis på en doktorside - garantert! *lol*

Ikke vær så sikker på det~~

Annonse

Jeg synes spørsmålet til helvetesild var godt...og ja, det er nok fordi jeg er veldig, veldig, _veeeeldig_ misunnelig på Aribaben.

Joda, skjønner godt at du er megamisunnelig på han ;o)

Skjønner bare ikke at "alle" har så mye å si om de kongelige - og sjelden noe positivt. Tror nok de har følelser som de fleste andre av oss og jeg liker ikke skittkasting _uansett_ hvem som rammes av dem skjønner'u :)

Annonse

Rnet formelt er han vel selvstendig næringsdrivende? Han vil vel få utbetaling på grunnlag av det han har innbetalt i skatt (Og ett eller annet sted har jeg lest at inntekten i fjor var ganske anstendig...)

Hvordan gjør andre kunstnere det?

Og man bør kanskje lese boka hans da, før man mener noe om den...

På en helt annen side synes jeg det er på tide at vi slutter å holde oss med kongehus...

Riktig som du skriver flisa!Jeg foreksempel, jeg har vært forfatter i...ja nesten ti år nå, jeg har skrevet og skrevet og skrevet.En vakker dag skal jeg gi ut boken om mitt liv.Kansje det ikke skjer før om femti år, men jeg er like fullt en likeverdig forfatter på lik linje med alle andre forfattere som f.eks. McEman,Skram,Allende og u name it! Ikke sant?

ja, det syns jeg da!:-) ellers ville det ikek vært mye håp i verden. Det er bare forleggern som ikke "forstår" deg enda, sant? :-) Se bare på hun som skrev Harry Potter!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...