Gå til innhold

Hva er det som gjør at du.....

Anbefalte innlegg

Gjest alexsandra

Er du en av de foreldrene som skravler med alle i barnehage gareroben eller leverer du ungen og holder kjeft.

Jeg for min del hater de mødrene som er hjemme hele dagen og som har all verdens tid i den fordømte garderoben,som jatter og pjatter om alt det koselige de skal i helgen,hva de skal ha til middag osv..

Nei jeg er ikke misunnelig på de som kan være hjemme med barna,men mener at barnehagen burde ha prioritert de barna som har arbeidende foreldre ikke de som har tid til 25 min med koseprat i gareroben før de går hjem og setter over bolledeigen......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79019-hva-er-det-som-gj%C3%B8r-at-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke tenkt på at noen av de mødrene som har ungene der kanskje har behov for avlastning pga sykdom eller at de faktisk har ting som må gjøres på dagtid selv om de ikke jobber.

Dessuten trenger unger andre barn og leke med og her jeg bor er det ingen andre barn hjemme om dagen.

Annonse

Ja,jeg ser mye mer opp til dama med stresskoffert og liten kontordrak,enn en feit husmor med eplerøde kinn som nynner i det hun kommer i garderoben....det er sunt å stresse om morgenen,og helt nødvendig.

You have got a problem, baby.

Jeg kan se dine fete, eplerøde kinn lyse gjenom innlegget ditt.

Husj, gå å ta bolledeigen før den hever for mye.

Du for din del hater de mødrene....?

Dersom du virkelig bruker tid og energi, fullstendig bortkastet, på å gå rundt og hate folk for så lite, så har du et alvorlig problem. hat er en følelse som krever mye energi, og at du virkelig gidder, er ubegripelig.

Men du høres så på tuppa ut i innleggene dine uansett, så jeg begynner å mistenke "ugler i mosen" her. Enten kødder du for å irritere folk, eller så ER du bare sånn....

Gjest alexsandra

Du for din del hater de mødrene....?

Dersom du virkelig bruker tid og energi, fullstendig bortkastet, på å gå rundt og hate folk for så lite, så har du et alvorlig problem. hat er en følelse som krever mye energi, og at du virkelig gidder, er ubegripelig.

Men du høres så på tuppa ut i innleggene dine uansett, så jeg begynner å mistenke "ugler i mosen" her. Enten kødder du for å irritere folk, eller så ER du bare sånn....

Jeg bare er sånn jeg.....

Annonse

Jeg bare er sånn jeg.....

Stakkars deg , det går vel over . Kanskje, ganske snart, om en liten stund er det vel ikke så skrekkelig lenge til.........."trøste"...

Må vel legge meg slik at jeg kan terrorisere de andre foreldrene med å skravle om alle de miraklene lillemor har utrettet i helga før jeg tusler på jobb. God tid er tingen skjønner du......; )

Jeg har lang utdannelse, full jobb og god lønn. Jeg går med høye hæler på jobb og sier "hold kjeft" til menn med høy utdannelse og sjefsstillinger.

Det forhindrer meg ikke i å ta meg de 20 minuttene når jeg henter ungen, sånn at jeg får litt innblikk i den hverdagen hun har der uten oss foreldrene. Jo mer man jobber, jo viktigere er det å bruke litt tid på å snakke med de andre ungene i barnehagen, med personalet og andre foreldre. Det som skjer i barnehagen er jo viktig for ungen, og det skaper helthet for henne at jeg kan snakke med henne om hvem hun har lekt med, og kan spørre konkret til de aktivitene hun har hatt den dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...