Gå til innhold

Hva er det som gjør at du.....

Anbefalte innlegg

Gjest alexsandra

Er du en av de foreldrene som skravler med alle i barnehage gareroben eller leverer du ungen og holder kjeft.

Jeg for min del hater de mødrene som er hjemme hele dagen og som har all verdens tid i den fordømte garderoben,som jatter og pjatter om alt det koselige de skal i helgen,hva de skal ha til middag osv..

Nei jeg er ikke misunnelig på de som kan være hjemme med barna,men mener at barnehagen burde ha prioritert de barna som har arbeidende foreldre ikke de som har tid til 25 min med koseprat i gareroben før de går hjem og setter over bolledeigen......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79020-hva-er-det-som-gj%C3%B8r-at-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppholder meg i barnehagens garderobe gjennomsnittlig 43 minutter daglig. Da traller og synger jeg, får de andre foreldrene med på allsang, så konkurerer vi om hvem som kan lage de høyeste og lengst prompelydene. Barna synes dette er ultrafestlig. Herr bankdirektør med kone blir sur og går.

Jeg oppholder meg i barnehagens garderobe gjennomsnittlig 43 minutter daglig. Da traller og synger jeg, får de andre foreldrene med på allsang, så konkurerer vi om hvem som kan lage de høyeste og lengst prompelydene. Barna synes dette er ultrafestlig. Herr bankdirektør med kone blir sur og går.

*LOL*

Faen - du slo meg med nøyaktig 1 1/2 min. Men jeg prøver å komme ned på 40 min. Trassige greier.

Gjest alexsandra

Prompelyder er en helt annen ting en hvor mye "ole" spiste til frokost,og hvor fantastisk god den nye rondane gryten blir visst du bare tilsetter 1 liter fløte og 10 begere med seter rømme...men promping ja da..nå vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen i garderoben..

Takk!!

Annonse

Prompelyder er en helt annen ting en hvor mye "ole" spiste til frokost,og hvor fantastisk god den nye rondane gryten blir visst du bare tilsetter 1 liter fløte og 10 begere med seter rømme...men promping ja da..nå vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen i garderoben..

Takk!!

Bare hyggelig, og trenger du flere gode råd, så vet du hvem du skal spørre.

Jeg var hjemmeværende med unger i 4 år, men jeg gadd aldri å stå og pjatte i garderober og sånt av den grunn. Herregud, jeg hadde da andre ting å gjøre....som å onanere f.eks.

Ja, men jeg bruker 43 minutter i garderoben. Jeg får likevel tid til 78 minutter onani pr. dag liksvel. Det gjelder å priotitere riktig, Jane.

Gjest alexsandra

Jeg var hjemmeværende med unger i 4 år, men jeg gadd aldri å stå og pjatte i garderober og sånt av den grunn. Herregud, jeg hadde da andre ting å gjøre....som å onanere f.eks.

VAGINAKULER er tingen bare husk å skru ned volumet sånn at du slipper å bråke i det du sitter deg på benken..

Min lille gutt pekte og lo fælt den gangen jeg hadde glemt å dempe mine.

.

Annonse

VAGINAKULER er tingen bare husk å skru ned volumet sånn at du slipper å bråke i det du sitter deg på benken..

.

Er det volumknapp på vaginakulene? Ojsan....da er det visst noe jeg har misforstått. Jeg bør nok bruke mer tid på sexforumet.

.

Jøss, hvor har du kjøpt vaginakulene dine da? MED lyd. Verden går framover i raskt tempo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...