Gå til innhold

Synes du at Märtha skal ut i full jobb etter fødselspermisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens leserundersøkelse i VG. Burde ikke spørsmålet vært:Synes du at Märtha skal ut i full jobb?

Gjest Mulle mekk
Skrevet

Ja hvorfor ikke! Når hun har gitt avkall på å "være kongelig" så får hun vel gjøre som oss andre dødelige!!!

Skrevet

Nei, jeg synes hun bør holde seg på kjøkkenet, slik ordentelige kvinns gjør.

Skrevet

Trodde agurktidene var over, jeg. Har de ikke noe bedre å skrive om?

Skrevet

Nei, jeg synes hun bør holde seg på kjøkkenet, slik ordentelige kvinns gjør.

Enig. Og så kan Ari spenne på henne en løpestreng, slik at hun kan tilfredstille ham i sengen når han roper.

Skrevet

Enig. Og så kan Ari spenne på henne en løpestreng, slik at hun kan tilfredstille ham i sengen når han roper.

Nemlig.

Skrevet

Ja, hvis ikke så vil hun oppta barnehagegarderoben for lenge.

Skrevet

Herregud...

Hvorfor ikke spørre om JEG skulle ut i full jobb etter fødselen isteden?! Ærlig talt...

Jeg gjorde det ikke. Jeg nøt årene hjemme med barna isteden, og fikk oppleve de aller første tingene og framskrittene de gjorde selv, isteden for å få dem fortalt av barnevakten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...