Gjest Leonina Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kom igjen ifra en super skoletur på fredag.Var kjempegøy, føler jeg har blitt mye bedre kjent med klassen min etter denne turen. De siste fem dagene ble jeg kjent med en gutt på stedet der vi var ( i utlandet). Han var 26 år, jeg bare 18. Vet ikke hva som skjedde men vi kom så godt overens fra første stund. Jeg var med han hjem tre kvelder på rad. (det var "første gangen" min med han). Etterpå tenkte jeg at herregud, hvor utrolig naiv jeg er, men det var akkuratt som jeg stolte på han fra første sekund. Bruker egentlig å vere ganske kresen av meg når det gjelder utseende og sånn. Han var litt lavere enn meg og jeg likte ikke så godt klærne hans. (broren hans var kjekkere!) Han hadde også sider ved personligheten jeg ikke likte, men han hadde god utdanning og jeg likte så godt åpenheten hans. Så den siste kvelden da han fulgte meg til hotellet utvekslet vi e- mail adresser o.s.v. Jeg syntest det var litt leit men fikk meg ikke til å si noen annet en koselig å bli kjent med deg og håper vi kan holde kontakt. Men sa til han at jeg ikke hadde lyst til å dra hjem da. Så kom neste morgen, jeg var helt utenfor. Gikk med gråten i halsen hele dagen, alt var bare dritt. Hadde ikke lyst til å dra fra ham. Har det fortsatt slik men likevel vet jeg ikke om jeg ville involvert meg noe mer med han. Føler meg så rar, har veldig lyst til å ringe han men samtidig har jeg lyst til å sette en strek over hele episoden å godta at dette bare var et lite eventyr. Har aldri opplevd noe slikt før...hva skal jeg gjøre..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79026-lengter-tilbake/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mulle mekk Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Glem han jo før jo bedre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79026-lengter-tilbake/#findComment-410476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.