Gå til innhold

Usmakelig..! Om T Gjertsen`s arm

Anbefalte innlegg

Gjest for dumt

http://www.dagbladet.no/kultur/2002/10/27/352282.html

Ærlig talt, hva synes dere om dette?? Vissnok er T Gjertsen komiker, men å stå smilende fram " He-he joda det var jeg som knekte armen hans!" Synes jeg er usmakelig!!

Jada, jada T Gjertsen har mange mange ganger moret seg på bekostning av andres ulykker. MEN uansett synes jeg dette var drøyt! Ville du ha stilt smilende opp i en slik reportasje?? Jeg hadde vært fryktelig lei meg... Selv om dama sikkert ikke knakk armen med viten & vilje... Har den dama i vrang strupen, hun virker kun ute etter oppmerksomhet. Desperat!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79032-usmakelig-om-t-gjertsens-arm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest for dumt

Jeg hadde stått fram og moret meg kostelig over armen jeg....

Men jeg hadde jo selsagt gjort det av reinspikka sjåvenist hevn!!

Mumla masse om det svake kjønn osv.....:)))

Hadde du det? Hadde du ikke vært fryktelig lei deg fordi han var havnet på sykehus med masse smerter som endte i operasjon??

Nei vet du hva. Jeg hadde vært mektig stolt hadde kona mi gjordt noe sånt. Er det et menneske her i landet som det virkelig var en nytelse å stoppe kjeften på så var det han. Han lar det gå sport i å trakkasere andre og han gjør det totalt uten grenser og skrupler.

Han er vannvittig flink til å drite ut mennesker men her var det han som virkelig ble dummet ut. Det var vel fortjent. Det er ikke det at jeg unner mennesker slike smerter, men armen blir bra igjen. Egoet hans derimot har nok fått varige men, noe som er generellt bra for menneskeheten.

Han fikk smake den medisinen han selv har servert i mange år nå. jeg håper han blir harselert med i lange tiden!!!!!

Annonse

Vel...på tv'en så jeg at hun var på sykehuset med blomster for å be om unnskyldning. Det at hun smilte og ikke gråt skjønner jeg godt, for hele hendelsen var jo rimelig komisk. Det som imidlertid var mer tragisk var at den lille oppkomlingen av en premieidiot nektet å ta imot henne. Som noen sa under her; synd hun ikke tok nesa på ham. Og kanskje den andre armen også...og et ben...eller to.

"............"

Vel...på tv'en så jeg at hun var på sykehuset med blomster for å be om unnskyldning. Det at hun smilte og ikke gråt skjønner jeg godt, for hele hendelsen var jo rimelig komisk. Det som imidlertid var mer tragisk var at den lille oppkomlingen av en premieidiot nektet å ta imot henne. Som noen sa under her; synd hun ikke tok nesa på ham. Og kanskje den andre armen også...og et ben...eller to.

"............"

Nektet han å ta i mot henne på sykhuset?

Hehe... den fyren gjør seg populær...:)

"............"

Jeg synes det var kult av henne å gå til media. Men å si at hun er veeeeeeldig lei seg hjelper jo ikke så mye når hun ydmyker han ved å gå til media.

Synes også han kunne tatt i mot henne. Man må jo ha litt selvironi...

Håper noen sier noe på Torsdagsklubben...

Annonse

Jeg synes det var kult av henne å gå til media. Men å si at hun er veeeeeeldig lei seg hjelper jo ikke så mye når hun ydmyker han ved å gå til media.

Synes også han kunne tatt i mot henne. Man må jo ha litt selvironi...

Håper noen sier noe på Torsdagsklubben...

Håper noen sier noe på Torsdagsklubben..

Det gjør jeg også,må innrømme at jeg vil bli meget skuffet om de ikke lager humor ut av den der

Håper noen sier noe på Torsdagsklubben..

Det gjør jeg også,må innrømme at jeg vil bli meget skuffet om de ikke lager humor ut av den der

Det må de jo!

Men det kan jo være at Thomas Gjertsen er såpass flau at han ikke vil.

Som jeg sa i sted, det må gå ann å le av seg selv når han ler av alle andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...