Gå til innhold

Videresender du private mailer?

Anbefalte innlegg

Gjest værdama

Videresender DU dine private mailer til andre bare for feks. å vise hvor teit en annen veninne er?

Fikk en slik videresending fra en kompis i dag. Mailen var fra eksen. ang hvor mye hun savnet han og hvor mye hun angret osv.

Ærlig talt: er ikke det litt barnsllig å gjøre sånt? Og for det andre så tror jeg jeg holder meg for god til å blande meg inn i deres måte å kommunisere på.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79036-videresender-du-private-mailer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,nei da hadde jeg blitt skikkelig sur og lei meg.Det går da ikke an å gjøre det?

Om en venn hadde kommet med fortrolige opplysninger om forholdet sitt og om hva som skjedde fordi ting ikke var så greit,jeg ville aldri fortalt det til noen andre eller send mailen videre.Aldri!

Jeg gjør ikke sånt ihvertfall...er det virkelig noen som gjør det?

Jeg videresender igrunnen ikkeno jeg. Det verste jeg vet er nemlig sånne forwarda mailer med underskriftskampanjer og kjedebrev. Usj! Da er det mye koseligere med en ordentlig mail der avsender har skrevet noe selv!

Gjest værdama

Uff,nei da hadde jeg blitt skikkelig sur og lei meg.Det går da ikke an å gjøre det?

Om en venn hadde kommet med fortrolige opplysninger om forholdet sitt og om hva som skjedde fordi ting ikke var så greit,jeg ville aldri fortalt det til noen andre eller send mailen videre.Aldri!

Nei særlig ikke når avsender har skrevet ting som omhandler sexslivet deres og andre intime og private ting. Synes skikkelig synd på dama. Jeg lurer på om han har sendt mailen til meg fordi han egentlig er interessert i meg nå. Men da var det vel ikke noe sjakktrekk å bruke den mailen. Er jo ikke interessert i sexlivet deres da.

Yuck!!

Til værdama: Selvsagt videresender man ikke mailer med privat innhold til uvedkommende. Det er både illojalt og råttent gjort. Har noen vist en tillit ved å fortelle personlige ting, så viser man seg denne tilliten verdig ved å holde det for seg selv. Hadde noen gjort slikt med mine mailer, så hadde jeg blitt skuffa, forbanna og uten stand til å tilgi. Helt klart.

Til de andre: Ikke skjønner jeg hva dette har med Solsikke å gjøre, men de av oss som kjenner Solsikke og hennes skrivemåte, kan med engang se at dette ikke er skrevet av henne. Det kan virke som om noen av de ukjente nickene som påstår dette føler seg truffet??

:o|

Skjerpings!

Hei !

JA han burde ha nok vett til å ikke gjøre det. Veldig tankeløst spør du meg. Hvor gammel er han fyren? 14 år? Det er sånt man bare ikke gjør. Skikkelig usmakelig:-((

PS

Til dere andre. Hva har denne tråden med Solsikke å gjøre om jeg tør spørre? Jeg kjenner Solsikke og jeg tror ikke hun er typen til å ha noen på si. Bare så det er sagt.

Annonse

Ja, det er nok lurt. Det er trossalt mange som går på en smell når de sender meg personlige mail, noe de dolerene som ligger på maillista mi, mang en gang har fått seg en god latter av!

Dine mailer er alltid et positivt innslag i hverdagen :-)

Annonse

Ja, det er nok lurt. Det er trossalt mange som går på en smell når de sender meg personlige mail, noe de dolerene som ligger på maillista mi, mang en gang har fått seg en god latter av!

He he skummle greier gitt....

Du kan jeg spørre om en ting?

Hvordan sletter man en mottatt fil på messenger som nå ligger under dokumenter??

Er helt grønn,men skulle ha slettet noe....

Kan du hjelpe meg med ett en liten data ting tror du???

Hvordan sletter jeg en mottatt fil på messenger og som ligger under dokumenter?Finner ikke noe slette eller delete valg...

=o)

Windows Explorer ("Utforsker" på norsk) ?

Det er iallefall sånn jeg ville gjort det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...