thinkerbell Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 Så altfor tidlig i livet. Så altfor ung. Hold pusten. Det som skjedde har ikke skjedd. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Skrevet 27. oktober 2002 bella? BELLA? hei, lille du 0 Siter
leenie Skrevet 27. oktober 2002 Skrevet 27. oktober 2002 hei, lille du Jeg har savnet deg sånn!!!! 0 Siter
forbrenner Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har savnet deg sånn!!!! *klemmer thinkebell* vet,livet er så j**lig hilsen (Ano) 0 Siter
Sør Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 *klemmer Bella* Men likevel skjer slikt, og de/vi som er igjen har hverandre, og må støtte hverandre. Skyggene er jævlige, men vi må være hverandres lys. I mørke som i lyse tider. *holder rundt deg* *klem* 0 Siter
Gjest Ingrid26 Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Kjære bella, tenker på deg vennen. ~ Midt i den dype vinter innså jeg endelig at inne i meg var en uovervinnerlig sommer ~ *Klem* 0 Siter
Gjest Theos Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Noen av oss ble født i skyggen av et tre - så solen ikke skulle brenne vår nyfødte kropp. Men mødrene våre greide ikke, evnet ikke, eller ville ikke, ta oss vekk fra skyggen da vi var vokst oss sterke nok til å tåle lyset. Derfor ble vi skyggebarn.. Men vi vet at solen er der ute i dagen. Det er bare litt skummelt og vondt. Det svir så inmari i øynene. Kankje blir det godt en dag - å kjenne solen varme på herdet kropp. Enn så lenge er vi skyggebarn. Det er mange av oss... 0 Siter
mezzy Skrevet 31. oktober 2002 Skrevet 31. oktober 2002 Hei gullejenten! Håper d går litt bedre nå... *klemme* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter Skrevet 31. oktober 2002 Det er rart hvordan en liten episode kan snu opp ned på tilværelsen. Livet er så uendelig skjørt. takk for at dere er her.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.