Gå til innhold

FU: Var den russiske redningsaksjonen en suksess eller en fiasko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må sies å være en betegnende beskrivelse. Russerne er slaver av fortiden, alt må hemmeligholdes. Det skulle ikke så mange tak til for å forberede og forbedre utfallet. Er gassen muligens på en eller annen forbudsliste?

Å kalle det suksess når så mange liv går tapt blir litt rart ..... men når man sammenligner med hva utfallet kunne ha blitt så er det bedre.

Har ikke fått med meg om gislene døde av gassen eller ble skutt - det har jo vært litt frem og tilbake.

Men enig med deg - en betinget suksess.

Annonse

Å kalle det suksess når så mange liv går tapt blir litt rart ..... men når man sammenligner med hva utfallet kunne ha blitt så er det bedre.

Har ikke fått med meg om gislene døde av gassen eller ble skutt - det har jo vært litt frem og tilbake.

Det ser ut til at de fleste døde av gassen...

Ulv I Faarikaal

Det skrives at det var en skarp stridsgass, og at ca 100 døde fordi de ikke fikk gitt motgift tidsnok. Den skal visstnok være ikkedødelig, men under slike forhold inne i det lukkede rommet hadde vel ingen peiling på virkningen. De fleste stridsgasser er til bruk ute i friluft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...