Gå til innhold

Viktig FU: Hvordan ser toalettmappen din ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor skal alle lage FU-er som jeg ikke kan være med i? Hæ?! "Hvilken BH størrelse bruker du?", "Hvor mange julekaker lager du?", "Hva har du i håndveska?" bla bla bla....

*Hulk*

Jeg vil ha FU-er som f.eks.: "Hvordan ser hasjpipene dine ut?" Ja.

*Hulker høyere*

Gjest skralle

Hvorfor skal alle lage FU-er som jeg ikke kan være med i? Hæ?! "Hvilken BH størrelse bruker du?", "Hvor mange julekaker lager du?", "Hva har du i håndveska?" bla bla bla....

*Hulk*

*Hulker høyere*

dust

Annonse

*Hulk*

*Hulker høyere*

Bruker du ikke BH? Jeg lager heller ikke julekaker, men det går fint ann å jukse litt på FU og skrive det man ville laget om man hadde giddet :o)

Du mener noe a la "Ånden er villig men kjødet er skrøpelig"? ;-)

Hmm..eller var det omvendt?

Hehehe, er vel noe sånt ja :o)

Funker det når man får klager på fraværet på skolen, mon tro?

*hater høyskolen sin som fører fravær*

*sukk* Hvorfor må min skole være landets eneste med fraværføring?

*lat, men smart*

Den er en lekker grågrønn sak med brune skinndetaljer. Den var rådyr, men jeg kjøpte den på en ferietur, og da sitter jo kronene litt løsere. Den er like pen og delikat etter 10 år og var derfor verdt hver krone. Får en luksusfølelse hver gang jeg pakker den.

Gjest a b  woman

Jeg kjøpte en ny en nylig. Sort. Det var en slik med mange rom med god plass til forskjellige remedier. Og så har den en krok så den kan henges opp på badet når jeg er ute og reiser. Ryddig og greit.

I tillegg har jeg en sort hardplast beayty-bag som er med meg på tur. Kjempefin. Med eget rom til småsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...