Gjest Hjemme igjen:( Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg hadde endelig bestemt meg for at jeg skulle gå på folkehøyskole til høsten. Jeg spiller fiolin og synger, har veldig lyst til å utvikle meg på dette området. Så dro klassen min på skoletur til utlandet og da fikk jeg liksom "smaken" på det også. Et par jenter i klassen min snakker om å dra tilbake og jeg har kjempelyst til å bli med dem. Tenkte å bare ta en tur ned i sommerferien da men jeg har ikke råd til både folkehøyskole og utenlandstur. Grunnen til at jeg har veldig lyst til å dra tilbake dit nå, er at jeg møtte en gutt der nede jeg savner så mye at jeg tror jeg dør. Men likte veldig godt landet ellers også, lengter tilbake...! Så er det noen som vet om de har lignende "kurs" i Irland, som på en måte tilsvarer et folkehøyskole år. Og vet/tror dere at det blir mye dyrere? Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/79111-framtidsplaner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.