Gå til innhold

Hjelp meg: mobil og tekstmelding

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det betyr at den ikke er levert til hennes mobil ennå. Den er kanskje slått av?

Når den blir levert vil det komme opp endret status på meldingen.

Vær klar over at SMS-tjenesten vanligvis prøver å levere i bare 24 timer. Er den ikke levert da vil meldingen bli stoppet.

Hvis du tror at den ikke vil bli levert så fort (f.eks til folk som på reise i utlandet) kan du selv endre hvor lang tid meldingen skal bli levert. Du kan velge opp til flere uker, hvis jeg ikke husker feil.

Dette skjer i meldingsinstillinger på mobilen din. Der kan du også slå av den tjenesten som forteller om meldingen er levert.

Gjest sms-amatør

Det betyr at den ikke er levert til hennes mobil ennå. Den er kanskje slått av?

Når den blir levert vil det komme opp endret status på meldingen.

Vær klar over at SMS-tjenesten vanligvis prøver å levere i bare 24 timer. Er den ikke levert da vil meldingen bli stoppet.

Hvis du tror at den ikke vil bli levert så fort (f.eks til folk som på reise i utlandet) kan du selv endre hvor lang tid meldingen skal bli levert. Du kan velge opp til flere uker, hvis jeg ikke husker feil.

Dette skjer i meldingsinstillinger på mobilen din. Der kan du også slå av den tjenesten som forteller om meldingen er levert.

Tusen takk for svar! Dette betyr altså at jeg har gjort alt korrekt, min mobil forsøker å sende sms, men hun har ikke mottatt den? (Fordi den for eksempel er avslått).

Tusen takk for svar! Dette betyr altså at jeg har gjort alt korrekt, min mobil forsøker å sende sms, men hun har ikke mottatt den? (Fordi den for eksempel er avslått).

Du har gjort alt rett. Det er bare det at mottaker ikke har fått meldingen ennå. Enten fordi hennes tlf er avslått, eller uten forbindelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...