Gå til innhold

Hva skal jeg kle meg ut som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Haloween fest på fredag, men vet ikke hva jeg skal ha på meg!!

Jeg er jente, og ønsker en billig løsning.

Jeg vil ikke være djevel eller heks.

Håper noen der ute er mer kreative enn meg!

Skrevet

Du kan jo kle deg ut som hu derre Sissel Kjyrkjebø...eller Kjørkjebø...eller hva hun heter for'no.

Skrevet

Marge Simpson - en lilla strømpebukse stappet med tøy eller bomull, fest den på hodet. Gult ansikt.

mumie - 1 stk dorull rundt kroppen.

sigøynerjente - masse smykker og dingeldangel, sjal, klær med frynser og blonder, svart eyeliner. Ha med en kortstokk og/eller glasskule til å spå i.

Skrevet

Lady Godiva - uten hest.

Skrev Beatles en sang om Lady Godiva - eller er jeg helt på jordet?

Skrevet

Hva med Catwoman?

Kattekvinnen?

Svart polo, badedrakt og tights.

Pappører og hale.

*inspirert*

Skrevet

Amøbe. Ta et stretchlaken , snurp det sammen slik at du har hull til hendene , klipp hull til øynene , for å få disse til å holde seg på plass når du går bruker du en hårbøyle , gjerne en med dusker eller følehorn.

Kapabel Snabel
Skrevet

Skrev Beatles en sang om Lady Godiva - eller er jeg helt på jordet?

Eh... det var vel Lady Madonna, det kanskje?

Lady Godiva red naken gjennom en eller annen by (London?) - burde bli et enkelt men samtidig oppsiktsvekkedne haloween-kostyme, det.

Skrevet

Eh... det var vel Lady Madonna, det kanskje?

Lady Godiva red naken gjennom en eller annen by (London?) - burde bli et enkelt men samtidig oppsiktsvekkedne haloween-kostyme, det.

Du har selvsagt rett - rødme. Men jeg mener å huske at det var noen som sang om Lady Godiva også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...