Gå til innhold

Prøver igjen: Folkehøyskole i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest Hjemme igjen:(

Jeg hadde endelig bestemt meg for at jeg skulle gå på folkehøyskole til høsten. Jeg spiller fiolin og synger, har veldig lyst til å utvikle meg på dette området.

Så dro klassen min på skoletur til utlandet og da fikk jeg liksom "smaken" på det også. Et par jenter i klassen min snakker om å dra tilbake og jeg har kjempelyst til å bli med dem. Tenkte å bare ta en tur ned i sommerferien da men jeg har ikke råd til både folkehøyskole og utenlandstur.

Grunnen til at jeg har veldig lyst til å dra tilbake dit nå, er at jeg møtte en gutt der nede jeg savner så mye at jeg tror jeg dør. Men likte veldig godt landet ellers også, lengter tilbake...!

Så er det noen som vet om de har lignende "kurs" i Irland, som på en måte tilsvarer et folkehøyskole år. Og vet/tror dere at det blir mye dyrere?

Veldig veldig takknemmelig for svar!

Hilsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...