Gå til innhold

Vondt i bena når jeg går med høye heler!

Anbefalte innlegg

Gjest klamydia

Jeg har sko med ganske høye heler og får vondt i føttene når jeg går med dem. Spesielt vondt er det på oversiden av foten og jeg skal ikke ha gått lenge før jeg merker det. Er dette vanlig eller er det føttene mine som er feil konstruert? Eller kanskje det har noe med tilvennning å gjøre - pga disse smertene unngår jeg som oftest høye heler.

Fortsetter under...

Det er skoene som er feil konstruert i forhold til foten. Jeg klarer heller ikke en sånn unormal stilling på foten, for da får jeg senestrekk tvert jeg tar skoene av meg. Har et par sko nå som jeg synes er gode å gå i, men har merket den siste uka at jeg får veldig mye mer senestrekk enn jeg har hatt før - oppå og under foten samtidig :o/

Du bør bruke sko som er behagelige for deg, det er ikke alt som kan tilvennes...

Gjest listeria

Kjære Klamydia.

Bena har ikke godt av å fungere i slike ekstremstillinger. Belastningen blir feil i forhold til hvordan foten er oppbygd. De unge damene som har brukt slike sko i flere år (eks våre foreldre) har svært vonde bein med feilstillinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...