Gå til innhold

Hva for no kuult har du på gjesterommet?

Anbefalte innlegg

Gjest hobbyinteriørarkitekten

Har flyttet inn i et nytt hus og skal nå innrede gjesterommet... Men jeg har lyst å finne på noe ekstra, og trenger tips! Hva har du på ditt gjesterom, sett hos andre eller rett og slett savnet når du selv har vært gjest?

Fortsetter under...

En båt! Eller iallefall ene enden av en gammel trebåt har en kamerat festet til veggen , denne har han lagt ei plate i nedenfor ripa så den fungerer som lampe/pyntebord. Itillegg har han da ei not dandert på veggen som bakgrunn for noen sorthvitt bilder fra gamle fiskevær (dette er rett over båten) og selvfølgelig noen kavler og div andre effekter.

En køyeseng med dobbeltseng underst, blåblomstrete tapet med hvit bunn ( Huseieren som har lagt for mange år siden) Et rødt Ikea nattbord. På veggen henger Stones tunga og Jim Morrison...

Tror ikke jeg har noen gode tips å gi deg, nei....

;o)

Vi har et relativt uspennende gjesterom, men det jeg selv savner mest når jeg er borte, har vi sørget for å ha: En skikkelig leselampe og en bokhylle med paperbacks, noevllesamlinger og en stabel gamle magasiner og ukeblader. Alltid kjekt for den søvnløse!

Vi har et relativt uspennende gjesterom, men det jeg selv savner mest når jeg er borte, har vi sørget for å ha: En skikkelig leselampe og en bokhylle med paperbacks, noevllesamlinger og en stabel gamle magasiner og ukeblader. Alltid kjekt for den søvnløse!

Du hadde likt deg hos meg. ;-)

Annonse

Gjest hobbyinteriørarkitekten

Hmmm... En bokhylle med magasiner og noveller var smart... Da kan jeg altså bære blarne på gjesterommet istedet for i søpla når jeg er ferdig med dem. Så lurt :)

Gjest Rufsetufse

Bred god seng. Et lite bord ved senga m/lampe, radio og telefon. Bokhylle m/bøker og tegneserier. Radio. Skrivepult m/pc og Internett-tilgang.

M.a.o. jeg holder til mye på gjesterommet.

............og klokke. Det har jeg savnet mange ganger på gjesterom :-)

Hva med tannbørste, tannkrem (nye selvsagt), shampoo, håndsåpe, engangs barberhøvel, barberskum etc ( i tilfelle de kan ha glemt noe)i en pen kurv på kommoden. Skriv et koselig notat f.eks. "førstehjelps utstyr for gjester" ... jeg har ikke fantasi til å finne på noe - men det har nok du :-) ?

Pene håndklær. Synes det alltid er litt kjedelig å gå i skapene hos vertskapet for å finne håndklær og kluter.

Er det langt til kjøkken el. kan du sette inn en vannkoker, og teposer/pulverkaffe el. Eller gi gjestene beskjed om å føle seg hjemme... men så spørs det om de gjør det, da.

Nydelig sengetøy, gode madrasser og puter. La deg gjerne være et varmt pledd eller 2, i tilfelle kalde netter...

Det var alt jeg kom på i farten..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...