Gå til innhold

Kjørte ned Bybroa! :-o

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Hvordan "nostalgisk"???

Har du gjort det samme? *S*

Eller mener du at "nedkjørsler av bybroen var bedre før"? *lol*

*klem*

Hehe... neida, men fra jeg nettopp hadde begynt å løpe rundt på egen hånd, pleide jeg å være med pappa på jobb. Og han hadde kontoret sitt på enden av broa (der Naboen er nå) med utsikt rett på portalene. Pleide ofte å bare stå og se på dem, for jeg syntes de var så fine... :)

Håper de får restaurert dem igjen!

Hehe... neida, men fra jeg nettopp hadde begynt å løpe rundt på egen hånd, pleide jeg å være med pappa på jobb. Og han hadde kontoret sitt på enden av broa (der Naboen er nå) med utsikt rett på portalene. Pleide ofte å bare stå og se på dem, for jeg syntes de var så fine... :)

Håper de får restaurert dem igjen!

Det er vel et visst håp om at forsikringsselskapet til lastebilsjåføren må ta på seg den biten :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...