Line Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=426029 Det der var jo nesten litt trist, det... *Nostalgisk* 0 Siter
Sør Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hei, Hvordan "nostalgisk"??? Har du gjort det samme? *S* Eller mener du at "nedkjørsler av bybroen var bedre før"? *lol* *klem* 0 Siter
Line Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Skrevet 28. oktober 2002 Hei, Hvordan "nostalgisk"??? Har du gjort det samme? *S* Eller mener du at "nedkjørsler av bybroen var bedre før"? *lol* *klem* Hehe... neida, men fra jeg nettopp hadde begynt å løpe rundt på egen hånd, pleide jeg å være med pappa på jobb. Og han hadde kontoret sitt på enden av broa (der Naboen er nå) med utsikt rett på portalene. Pleide ofte å bare stå og se på dem, for jeg syntes de var så fine... Håper de får restaurert dem igjen! 0 Siter
Carlina Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Nostalgier med deg... Den gamle bybro er lykkens portal,sammen vi vandrer..... *Synges sentimentalt* =o( 0 Siter
Singularity Skrevet 28. oktober 2002 Skrevet 28. oktober 2002 Hehe... neida, men fra jeg nettopp hadde begynt å løpe rundt på egen hånd, pleide jeg å være med pappa på jobb. Og han hadde kontoret sitt på enden av broa (der Naboen er nå) med utsikt rett på portalene. Pleide ofte å bare stå og se på dem, for jeg syntes de var så fine... Håper de får restaurert dem igjen! Det er vel et visst håp om at forsikringsselskapet til lastebilsjåføren må ta på seg den biten :-) 0 Siter
Line Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Skrevet 29. oktober 2002 Det er vel et visst håp om at forsikringsselskapet til lastebilsjåføren må ta på seg den biten :-) Kan hende det blir dyrt, gitt..! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.