Gå til innhold

FU: Drikker du mye brus?

Anbefalte innlegg

Gjest Antiloopen
Skrevet

*Gulp* Selv drikker jeg ca. 1,5 l Pepsi max HVER DÀG!

Hjelpe seg. Kanskje på tide å bremse litt?

Skrevet

Jeg er minst oppe på ditt nivå med Pepsi Max selv. På jobben fyller jeg det i en kaffekopp og later som det er kaffe, så slipper jeg kommentarer....;o)

Skrevet

Jeg har en kvote på 5 bokser cola light pr. dag, men det hender jeg kjøper 1 eller 2 bokser til når det er varmt.

Skrevet

Jeg er på ditt nivå, men med cola light.

Har et sunt kosthold ellers og litt skal man jo kose seg med. Brus er litt fest i hverdagen :)

Skrevet

I all verden, så mye dere drikker!

Jeg har nok drukket mer brus tidligere - nå synes jeg det er altfor søtt. Drikker kanskje i gjennomsnitt en halv liter i uka....dvs det kan godt gå et par uker uten brus, og så hiver jeg innpå et glass eller to eller tre hvis vi først har det.

Mannen min kjøper støtt og stadig en halvliter brus, særlig når han kjører, for ikke å sovne...(han drikker ikke kaffe).

Gjest a b  woman
Skrevet

Nei, drikker nesten aldri brus. Bare hvis jeg er i selskap og de ikke har Farris, og jeg synes det er for kjipt og be om en kanne vann.

Til hverdags går det i kaffe, urtete og vann, og litt juice av forskjellig slag. I helgene fyller jeg på med øl eller rødhvin avhengig av meny.

Skrevet

Brus blir bare brukt til blandevann i drinken. Og drink blir det hver gang jeg er ute, og DET er ikke alt for ofte.

Gjest Rufsetufse
Skrevet

Jeg er nærmest avhengig av Pepsi Max, og drikker minst 1,5 liter om dagen :-)

Det er jo i hvertfall ikke sukker i den, selv om det ikke er helt bra.

Gjest Rufsetufse
Skrevet

Jeg er på ditt nivå, men med cola light.

Har et sunt kosthold ellers og litt skal man jo kose seg med. Brus er litt fest i hverdagen :)

Pepsi Max smaker bedre enn Cola light, bare prøv:-)

(godt ment)

Skrevet

Pepsi Max smaker bedre enn Cola light, bare prøv:-)

(godt ment)

Nei fysj og føy -pepsi max og all annen pepsi smaker oppvaskmiddel!

:)

Gjest Rufsetufse
Skrevet

Nei fysj og føy -pepsi max og all annen pepsi smaker oppvaskmiddel!

:)

He he, rart at vi mennesker har så forskjellig smak, jeg synes Cola light smaker gammelt vann. Men så lenge vi begge er fornøyde så......

:-)

Skrevet

Drikker pepsi max til frokost og kvelds..

Sikkert 1,5 l hvis ikke mer..

Skrevet

Hver dag?

Vi er to personer som drikker 1,5 liter brus i uka...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...