Gå til innhold

Å møte veggen, før en allerede har søkt..

Anbefalte innlegg

Gjest Den uheldige damen

om yrkesskade-erstatning.

Arbeidsgiver finner ikke ut hvem de hadde forsikringa hos. Men de ramser jo opp noen forsikringsselskap jeg kan ringe til. Gjennomtrekk i firmaet, og rot i papirene ser det ut til. Men det skal ikke stoppe meg! Nå har jeg sittet i telefonen i hele formiddag, så kan jeg saktens sitte resten av dagen også!

Noen dolère som har søkt erstatning og som har noen stall tips å komme med til meg?

Fortsetter under...

Det er ikke du som skal gjøre det. Det er arbeidsgivers ansvar.

Av og til må man gjøre det selv for i det hele tatt å komme igjennom med saken sin. Mamma har holdt på i sju år snart, og enda er det nesten ingen fremgang. Har vært mye rot mellom legene der, papirer som er feilskrevet og ikke signert og slikt.

Det lønner seg å stå på litt, særlig når det er slik som dette. Hva med å søke fri rettshjelp? Mamma fikk det, og den advokaten har virkelig stått på og jobbet. Men likevel.. ting tar tid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...