Gå til innhold

Oppblåsbar kleshenger fra Jysk

Anbefalte innlegg

Gjest a b  woman

Svarte! Nå har jeg gått fem på en gang til. Etter lang tids leting fant jeg endelig oppblåsbare kleshengere (til ferievask og lette sommerklær her hjemme) hos Jysk (gml. Sengetøylageret).

Glad og fornøyd kjøpte jeg (for sikkerhets skyld) MANGE. Og så skulle jeg bruke dem for første gang da. Og så var de steike meg så teite at de bøyde seg samme hvor hardt oppblåst de var. Bruker de til drypptørking, derfor blir jo selv et ganske lett plagg LITT tungt. Plopp, ned på bakken/gulvet med plagget.

Nå går resten av hengerne i søpla. Neste gang skal jeg prøve bare å kjøpe en når jeg finner noe 'kjekt å ha'. Men tenk hvis det blir utsolgt da. Æsj.

Da er dere herved advart hvis dere er på utkikk etter slik vare. De forrige jeg hadde (i flere år) fungerte nemlig helt flott med tunge plagg. Men finner ikke maken. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen som tåler mer enn 20 gram?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79345-oppbl%C3%A5sbar-kleshenger-fra-jysk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...