Gå til innhold

Sms fra den nye optikeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tikket inn for et par timer siden:

"Noen øyne er røde, noen øyne er blå. Dine vil bli brune hvis du henter linsene dine nå. Linsene er kommet! :-)"

Hehe! Jeg tror jeg liker henne:-)

Skrevet

Gud så deilig med folk med humor! Skulle vært flere som lyste opp slik i hverdagen vår.

Skrevet

Skulle ønske det var flere sånne optikere, leger, og i det hele tatt... Denne optikeren din holder vel ikke til i Trondheim vel? Trenger ny optiker....

Skrevet

Jeg er født med brune, jeg. Mne jeg lurer veldig på hvordan jeg ville sett ut med f.eks. skifergrå øyne? Mystisk?

Skrevet

Jeg fikk plutselig brune øyne etter å ha leket meg litt i Paint Shop Pro her om dagen. Jeg synes det så rart ut... tror jeg holder meg til mine grønne ei stund til!

:o)

Skrevet

Jeg vil ha brune øyne også.

Kanskje vi skulle bytte? Mine er brune - dog pittelitt grønt i dem. Duger det?

Hva har du?

Skrevet

Kanskje vi skulle bytte? Mine er brune - dog pittelitt grønt i dem. Duger det?

Hva har du?

Yess, mine er grå/grønne med noe brunt i. Jeg skulle med andre ord hatt litt mer brunt i dem.

Skrevet

Jeg har brune øyne, så jeg trenger ikke linser for å få det.

Men du har en mye kulere optiker enn meg! :)

Skrevet

Gud så deilig med folk med humor! Skulle vært flere som lyste opp slik i hverdagen vår.

Enig:-)

Skrevet

Yess, mine er grå/grønne med noe brunt i. Jeg skulle med andre ord hatt litt mer brunt i dem.

Slå til, naiv. Forandring fryder:-)

Skrevet

Skulle ønske det var flere sånne optikere, leger, og i det hele tatt... Denne optikeren din holder vel ikke til i Trondheim vel? Trenger ny optiker....

Dessverre, men du finner muligens en morsom optiker der også hvis du leter godt:-)

Ta med deg en utklippsbok med yndlingsvitsene dine i og gå innom alle optikerne du finner. Så tar du den som virker mest lovende;-)

Skrevet

Jeg er født med brune, jeg. Mne jeg lurer veldig på hvordan jeg ville sett ut med f.eks. skifergrå øyne? Mystisk?

Mmm, sikkert:-) De har hvite også. DET ser mystisk ut det. Grøss og gru.

Skrevet

Jeg fikk plutselig brune øyne etter å ha leket meg litt i Paint Shop Pro her om dagen. Jeg synes det så rart ut... tror jeg holder meg til mine grønne ei stund til!

:o)

Du kler dem godt, da:-)

Skrevet

Hvilken optiker var det?

Det sier jeg ikke her.

Skrevet

Jeg har brune øyne, så jeg trenger ikke linser for å få det.

Men du har en mye kulere optiker enn meg! :)

Det tror jeg nok. Hun er flink og hyggelig også. Et funn! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...