Gå til innhold

Hva blir forresten konklusjonen?

Anbefalte innlegg

Er det god humor å pisse på Otto Jespersen, eller er det ikke?

Han er absolutt en offentlig person, og ingen kan komme og påstå at han ikke har lagt seg lagelig til for hogg. Jeg garanterer også at jeg skulle klart å vinkle det på en sånn måte at folk kom til å le seg skakke. Og da er vel alt greit? Jeg kunne for eksempel avrunda det hele med ei bløtkake i skrittet, og ei i trynet, bare for å ufarliggjøre.

Kjempehumor!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79394-hva-blir-forresten-konklusjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er god humor å pisse på de fleste, så go for it! :)

Jeg føler for øvrig at du har en aldri så liten dobbeltmoral her, og du sa ingenting når Otto mobbet Søviknes, kalte han en hakeløs pedojævel, osv.

Tar jeg feil om du faktisk har skjelt ut Søviknes like jævlig her på dol, som det OJ har gjort på torsdagsklubben?

Tror faktisk ikke det! :)

Det er god humor å pisse på de fleste, så go for it! :)

Jeg føler for øvrig at du har en aldri så liten dobbeltmoral her, og du sa ingenting når Otto mobbet Søviknes, kalte han en hakeløs pedojævel, osv.

Tar jeg feil om du faktisk har skjelt ut Søviknes like jævlig her på dol, som det OJ har gjort på torsdagsklubben?

Tror faktisk ikke det! :)

Det er helt riktig! Men vi må se litt på hva folk faktisk er skyldige i, og så må vi gå på sak. Jeg har god dekning.

Men det meste jeg har sagt om Søviknes har vært ganske så stuereint. Å hevde at vi ikke bør la sånne folk få makt, det er det selvfølgelig lov å si.

Det er helt riktig! Men vi må se litt på hva folk faktisk er skyldige i, og så må vi gå på sak. Jeg har god dekning.

Men det meste jeg har sagt om Søviknes har vært ganske så stuereint. Å hevde at vi ikke bør la sånne folk få makt, det er det selvfølgelig lov å si.

Helt enig med deg i at fyren burde vært kastet på hue og ræva ut av FRP.

Men han blir mobbet pga at foreldrene hans sannsynligvis var søsken, og derfor ble han født uten hake. Dette er jo personhets på det groveste. I tillegg til å mobbe han for at han er pedo, noe han ikke er. Barnerov, greit nok, men ingenting tyder på at fyren er pedofil...

...bortsett fra utseende hans, da.

Jeg vil ikke ha sånne som Bondevik ved makta heller. En maktsyk jævel med sånn ca 5 av 100 i ryggen, er ikke demokratisk korrekt. Jeg syntes OJ traff bra med sin beskrivelse av han, så sant man tar bort leiemordtrusselen og medisinbruket hans.

Jeg tror nok også Bondevik tok seg mer nær av den ekstremt treffende karakteristikken av Bondeviks oppslutning, enn han gjorde av lykkepillespøker og mulige svenske statsministermordere.

Selvfølgelig skal ikke slike folk som Søviknes få makt. Heller ikke sex, spør du meg. Bondevik bør heller ikke få makt, han er en stor selvgod sytepave, som ikke forstår at en statsminister holder kjeft i slike tilfeller som utspillet fra Jespersen. Om han liker det eller ei, er et fett, det er smak og behag. Men som leder tåler du slik.

PS. Han påstår at han har sans for humor, men jeg tror ikke Torsdagsklubben hadde hatt samme oppslutning med svenskevitser i en time i beste sendetid...

Selvfølgelig skal ikke slike folk som Søviknes få makt. Heller ikke sex, spør du meg. Bondevik bør heller ikke få makt, han er en stor selvgod sytepave, som ikke forstår at en statsminister holder kjeft i slike tilfeller som utspillet fra Jespersen. Om han liker det eller ei, er et fett, det er smak og behag. Men som leder tåler du slik.

PS. Han påstår at han har sans for humor, men jeg tror ikke Torsdagsklubben hadde hatt samme oppslutning med svenskevitser i en time i beste sendetid...

Innrømmer at ikke jeg heller har særlig tru på Bondeviks evne til å se humor.

Annonse

Konklusjonen burde vera at du snakkar tull. I den grad du kan ha eit poeng i at OJ er altfor grovkorna, tek du effektivt livet av det ved sjølv å gripe til endå grovare midlar.

Ei anna sak er at alt haraballet i media kring denne OJ sikkert er akkurat det fyren har ynskt seg. Med å føre denne debatten stolpar opp og vegger ned gjer du og eg og Bondevik fyren ei stor teneste, jamvel om det kanskje ikkje akkurat var det som var meininga.

Vel, dersom disse argumentene er det Otto Jespersen mener skal være spillereglene så kan man jo si at han burde tåle litt.

OJ bør derfor ikke under noen omstendighet la seg berøre av skitt kasting, trusler om å drepe ham for å få tak i kjerringa hans etterpå, bestilling av leiemordere for ikke snakke om å gjøre offentlig narr av ham. Selvfølgelig, det ville nok prelle av i begynnelsen, men dersom OJ var førstesideoppslag til daglig men reportasjer om hans alkoholforbruk, teite stemme og språk, utsende og valg av klær og generell hetsing over alt som har med ham som person og de han har rundt seg, da ville han vel etterhvert funnet ut at humoren ikke er like god når han selv står som mål for den.

OJ fremstår som en svært selvsikker person, men det viser seg svært sjelden å stemme. Nå skal jeg ikke flytte denne tråden til psykiatri, men det viser seg vel svært ofte at de som roper høyest og har mest negativt å si om andre på alle områder helst sliter med ting selv. Jeg synes han utleverer litt av sin fortvilelse hver uke.

Nå som Thomas Giertsen plutselig sto i sentrum etter å ha dummet seg kraftig ut var han plutselig ikke så innterresert i å komme på tv mer. Det var vist ikke så morro å være den alle lo av likevel....................

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...