Gå til innhold

"Ledd" til armbånd - pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte klokke til datteren min i sommer, og lenka er slik at leddene kan byttes ut med slike ledd med motiver.

Kjøpte følgelig noen fine ledd på klokkebutikken, fra kr. 80,- det dyreste var vel ca. 160,-.

Et par dager etterpå så jeg tvers over gata at de solgte slike ledd for kr. 29,- på en barneklesforretning...

Mulig det er kvalitetsforskjeller ute og går, men tviler på at det var "ekte gull" på de dyre leddene...

Ellers er det jo ofte på tilbud hos de store gullsmedkjedene (Aseco osv).

Duna skrev (På 30.10.2002 den 9.07):

Har hørt at de selger slike ledd på Panduro - billigere! Kvaliteten vet jeg ikke noe om.

Det finnes flere sånne typer. Tror det som liksom skal være "originalen" Firenze, eller noe sånt. De har jeg kjøpt på Gullsmeden. Selve armbåndet kostet bar 80,-, og leddene var fra 160 - 300,- alt etter motivet osv. Men det finnes jo flere typer slik armbånd, da er det jo litt lurt at alle kjøper i samme "serie" for jeg tror ikke alle passer til alle armbånd..

Det er det som heter Firenze eller noe sånt som er orginalen ihvertfall. Kjekt å ha orginalt armbånd, for da er det mye lettere å få tak i ledd til det etterpå! Kjedelig å få et du ikke finner nye ledd til...

Aner ikke prisen, men det er vel i stål så det kan vel ikke koste skjorta.

pynt skrev (På 30.10.2002 den 10.19):

Det finnes flere sånne typer. Tror det som liksom skal være "originalen" Firenze, eller noe sånt. De har jeg kjøpt på Gullsmeden. Selve armbåndet kostet bar 80,-, og leddene var fra 160 - 300,- alt etter motivet osv. Men det finnes jo flere typer slik armbånd, da er det jo litt lurt at alle kjøper i samme "serie" for jeg tror ikke alle passer til alle armbånd..

Råder deg til å kjøpe originaler - det finnes vistnok to forskjellige "originaler", som fås i gullsmedforretninger - disse går om hverandre.

De billige har jeg kjøpt noen av, og der ramler pynten av, så i lengda lønner det seg ikk.

Prisene ligger fra ca 58,- og oppover. (Hos gullsmed)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...