Gå til innhold

Torsdagsklubben/Bondevik

Anbefalte innlegg

Gjest Miss sina

Klamre seg fast? Det er da solid grunnfestet i Norske Lover at vi er et Monarki. Det skal faktisk MYE til å opppløse det. SÅH DET SÅ! :)=

Svoren monarkist?

En folkeavstemning tror jeg vil vise det motsatte!Så da sier vi ikke mer om den saken inntil jeg har håndfaste bevis fra folkeavstemningen,ok?

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Zelig

12

• conan

3

• Line

2

Mest aktive i denne tråden

Da har du møtt helt andre kristne enn det jeg har møtt!

De kristne jeg har møtt, de sier det rett ut alle,at:vi kristne går etter bibelen og der står det at alle er syndige mennesker unntatt oss,derfor er vi pliktig til og følge de ordene og mener selvfølgelig det, osv.

Og,helt enig med deg,alle vi mennesker er vanlige syndige på det ene eller det andre viset, ingen mennesker er feilfrie.Men da kunne de kristne i det minste innrømme det.

Det er jo hele poenget med kristendommen, at alle er syndige, vi er jo født syndige -også de kristne. Man blir ikke u-syndig igjen av å tro, men man aksepterer frelsen fra Jesus. Enten har alle de kristne du har møtt misforstått, eller så har du misforstått.

Jeg synes uansett at det ikke er grunnlag for å henge ut Statsministeren på det grunnlaget du gjør.

Det er jo hele poenget med kristendommen, at alle er syndige, vi er jo født syndige -også de kristne. Man blir ikke u-syndig igjen av å tro, men man aksepterer frelsen fra Jesus. Enten har alle de kristne du har møtt misforstått, eller så har du misforstått.

Jeg synes uansett at det ikke er grunnlag for å henge ut Statsministeren på det grunnlaget du gjør.

Ja, menneskene er i følge bibelen født syndige, men de kristne lover at de aldri skal synde, og ber om tillatelse for at de er født syndige.De tar på seg syndene som mennesken hadde syndet før dem ja,og ber om tillatelse for det.Men de er selv syndefrie, og det er vi ikke-kristne som er synderne.

Ja, menneskene er i følge bibelen født syndige, men de kristne lover at de aldri skal synde, og ber om tillatelse for at de er født syndige.De tar på seg syndene som mennesken hadde syndet før dem ja,og ber om tillatelse for det.Men de er selv syndefrie, og det er vi ikke-kristne som er synderne.

Nei, når man dør får man syndenes forlatelse om man tror. Tror de kristne.

Men det er jo sikkert mange ulike tolkningsmuligheter her! Kanskje noen sekter mener at medlemmene er overmennesker og sånt.. Men "vanlige" kristne ser nok på seg selv som syndere, men de har en trygghet i frelsen så lenge de tror på den. Det er kanskje derfor det ser ut til at de kan gjøre så mye galt uten å få dårlig samvittighet som oss andre :)

Gjest Vet også

Nei, når man dør får man syndenes forlatelse om man tror. Tror de kristne.

Men det er jo sikkert mange ulike tolkningsmuligheter her! Kanskje noen sekter mener at medlemmene er overmennesker og sånt.. Men "vanlige" kristne ser nok på seg selv som syndere, men de har en trygghet i frelsen så lenge de tror på den. Det er kanskje derfor det ser ut til at de kan gjøre så mye galt uten å få dårlig samvittighet som oss andre :)

Jeg har med egne ører hørt de såkalte kristne fordømme ikke-kristne som syndere i motsetning til dem.Videre har mange av dem uttalt at de aldri kunne tenke seg og bli sammen med og giftet seg med en kvinne som var skitnet til(ikke-jomfru) fra før.Mens de der kristne mannfolka gjør hva de vil selv i kulissene.

Hehe :-)

Nei, det var nok kvinnfolka som utnytta han, for så og gå og skryte av det!Neida, jeg er ikke så dum at jeg tror disse kvinnfolka ikke har hjerne og tenke med selv.Men klart han utnyttet sin posisjon,selv om han ikke utnyttet dem.

Og jeg tror ikke det er uten grunn at disse ryktene svirrer overalt,tror du?

Rykta svirrer nok ikke overalt, for jeg har ennå til gode å høre noen kvinnehistorier om Bondevik. Jeg har kun hørt han selv si på TV at han liker jenter, og hvem har ikke sagt det, eller gjør ikke det?

Annonse

Jeg har med egne ører hørt de såkalte kristne fordømme ikke-kristne som syndere i motsetning til dem.Videre har mange av dem uttalt at de aldri kunne tenke seg og bli sammen med og giftet seg med en kvinne som var skitnet til(ikke-jomfru) fra før.Mens de der kristne mannfolka gjør hva de vil selv i kulissene.

Det er nok mange former for "kristendom" ute og går. At det er mye dobbelmoral her og der er det helt sikkert, både blant kristne og ikke-kristne.

Kristne som holder seg selv hevet over andre er det god grunn til å være skeptiske til, ja! Heldigvis er de lette å gjennomskue og holde seg på avstand fra. Det kan rett og slett samnneliknes med psykopatiske trekk.

Gjest iiiiiisa

Rykta svirrer nok ikke overalt, for jeg har ennå til gode å høre noen kvinnehistorier om Bondevik. Jeg har kun hørt han selv si på TV at han liker jenter, og hvem har ikke sagt det, eller gjør ikke det?

fresja!Så det har han sagt?Vi får håpe det ikke er snakk om småjenter da :o)

Synes ikke den fyren ser riktig god ut!

fresja!Så det har han sagt?Vi får håpe det ikke er snakk om småjenter da :o)

Synes ikke den fyren ser riktig god ut!

Jeg synes nå han er litt søt også da (selv om jeg ikke stemmer KrF). Trodde han fikk utløst sin spenning gjennom f.eks fotball/Molde, så han ikke hadde behov for ekstra damer.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...