Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest forbløffet arrangør

Dette virker pussig...

Vet du hva han koster, og hvor mye billetter du må selge for å få et slikt arrangement til å "gå rundt"?

Det som virker litt pussig, er at en arrangør av en BR-konsert, må være temmelig dreven i faget, og skulle således kjenne hvilke bookingbyråer som han har avtale med... uten å måtte legge inn spørsmål om det på en nettside....

Dette virker pussig...

Vet du hva han koster, og hvor mye billetter du må selge for å få et slikt arrangement til å "gå rundt"?

Det som virker litt pussig, er at en arrangør av en BR-konsert, må være temmelig dreven i faget, og skulle således kjenne hvilke bookingbyråer som han har avtale med... uten å måtte legge inn spørsmål om det på en nettside....

Næsj, hvorfor det? man kan da sitte som en Markedsansvarlig i et stort firma og skal arrangere slike store konserter, det har jeg da vært med på selv. Det er MANGE bedrifter som gjør slikt innimellom! :-)...uten at man har gjort det før...

Dette virker pussig...

Kunne jo hende at det er feks.en høyskole el. som ønsker et student arrangement, som nettopp lurer på hvilke agentbyråer osv. de skal kontakte. Sikkert ingen som har tenkt å leie han og avertere for "åpent hus"

Dette virker pussig...

Til dere som kom med forslag: TUSEN TAKK!!

TIL DEG FORBLØFFET ARRANGØR!

Fortsett med å være forbløffet du,for hvis du klarer å lese innlegget riktig, så står det ingen ting om at jeg skal arrangere konsert med BR, det står at jeg vil ha han til et arrangement.

Dessuten kan du la være å svare hvis jeg ikke har spurt deg om noe. Så vidt jeg ser av mitt innlegg, så har jeg ikke spurt noen om de synes jeg skal gjøre det, om jeg er dreven nok etc.

Dessuten; alle må begynne et sted!!!!!!!!!

En fanklubb har _ikke_ noe med en artists booking å gjøre!

Du må kontakte vedkommendes management eller bookingbyrå.

Hvis du ikke finner Rosenstrøms på nettet, kan du ringe plateselskapet hans og spørre. Navnet på plateselskapet finner du på CD-en...

Vær obs på at en såpass populær artist må bookes laang tid i forveien - og at det koster _mye_ penger.

Annonse

Dette virker pussig...

Hehe, virker som noen er i ferd med å ta seg vann over hodet her, ja.

Kunne jo hende at det er feks.en høyskole el. som ønsker et student arrangement, som nettopp lurer på hvilke agentbyråer osv. de skal kontakte. Sikkert ingen som har tenkt å leie han og avertere for "åpent hus"

De fleste studentforeninger ved høyskoler har egne bookingansvarlige.

De fleste studentforeninger ved høyskoler har egne bookingansvarlige.

javel, og det kunne jo hende at det er Nonamor som er det da....Det var et eksempel, kan jo være et firma med mye penger som ønsker å gjøre stas på ansatte og kunder.Dessuten ALT (nesten) kan ordnes for penger, haha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...