Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forbløffet arrangør

Til dere som kom med forslag: TUSEN TAKK!!

TIL DEG FORBLØFFET ARRANGØR!

Fortsett med å være forbløffet du,for hvis du klarer å lese innlegget riktig, så står det ingen ting om at jeg skal arrangere konsert med BR, det står at jeg vil ha han til et arrangement.

Dessuten kan du la være å svare hvis jeg ikke har spurt deg om noe. Så vidt jeg ser av mitt innlegg, så har jeg ikke spurt noen om de synes jeg skal gjøre det, om jeg er dreven nok etc.

Dessuten; alle må begynne et sted!!!!!!!!!

Når noen spør om adressen til fanclub, for å booke en artist, da famler man rimelig mye i blinde, i forhold til oppgaven man har påtatt seg...

Når noen spør om adressen til fanclub, for å booke en artist, da famler man rimelig mye i blinde, i forhold til oppgaven man har påtatt seg...

Spurte jeg bare etter en fan side da?...

Vær litt tøff og skriv under med ditt riktige nick i hverfall, hvis du ikke bare stikker innom en tur nå da for å slenge dritt.

Neimen flisa, kan du ikk søke spesifikt på dettet, eller?

Søket bør seffern lyde:

"Bjørn Rosenstrøm" +booking

*belærende (for ikke å si blærende) og selvgod*

Annonse

Takk for forslaget,men har allerede vært der!!!!!

Det _er_ faktisk Artistpartner du skal ta kontakt med for å booke Rosenstrøm.

Så dersom du har vært der, bør du fluksens komme deg tilbake dit - og ringe Artistpartners Rosenstrøm-ansvarlige, som er:

Svein J. Bye, tlf 67 16 77 82

Nå bør du nesten klare resten selv.. ;o)

Annonse

Så dersom du har vært der, bør du fluksens komme deg tilbake dit - og ringe Artistpartners Rosenstrøm-ansvarlige, som er:

HALLOOO!!!!

Når jeg sier at jeg har vært der, tror du virkelig at jeg bare var der, tittet på siden og gikk ut for å lete etter ANDRE steder hvor jeg kan booke han???!!!

Jeg var kanskje litt rask til anta at du hadde vært på den nettsiden, men forkastet den og nå lette videre. Det kunne jo faktisk hende at du mente at du hadde funnet den allerede, og dermed ikke trengte å lete lenger. Da beklager jeg isåfall overinformeringen min...

HALLOOO!!!!

Når jeg sier at jeg har vært der, tror du virkelig at jeg bare var der, tittet på siden og gikk ut for å lete etter ANDRE steder hvor jeg kan booke han???!!!

Se tillegget mitt, hvor jeg innser det og beklager....er litt overtrøtt, skjønner du - og trakk for raske slutninger.

Se tillegget mitt, hvor jeg innser det og beklager....er litt overtrøtt, skjønner du - og trakk for raske slutninger.

Malun,ok.

Er kanskje litt kjapp til å gå i forsvar på denne tråden her, jeg. Ble litt irritert når "forbløffet arrangør" skrev som han/hun gjorde, og lot min vrede følge noen andre innlegg nedover her også.

Beklager!

Malun,ok.

Er kanskje litt kjapp til å gå i forsvar på denne tråden her, jeg. Ble litt irritert når "forbløffet arrangør" skrev som han/hun gjorde, og lot min vrede følge noen andre innlegg nedover her også.

Beklager!

Da var vi litt for raske begge to. Det kan med andre ord skje den beste!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...