Gå til innhold

Nå har nesa til Micael Jackson avgått ved døden

Anbefalte innlegg

Gjest Kritikeren

He

Nesa til micael jackson har avgått ved døden les og grøss

helt merkelig at krirurger kan gå med på og gjøre noe sånt og at noen vil betale for det

http://www.aftenposten.no/kul_und/article.jhtml?articleID=426894

helt merkelig

Hilsen

Fortsetter under...

Og der kom det dobbelt med innlegg igjen. Du skal bare klikke en gang på send-knappen!

Webbis må alltid slette etter deg, og det er sikkert utrolig irriterende!

Men er det egentlig så nøye? ser det er mange som irriterer seg så veldig over dette. For min del kan kritikeren sende så mange ganger på rad h*n bare vil!

Men er det egentlig så nøye? ser det er mange som irriterer seg så veldig over dette. For min del kan kritikeren sende så mange ganger på rad h*n bare vil!

Men det blir mye jobb for Webbis! Også er det irriterende når folk ikke svarer på det samme innlegget, for da sletter ikke webbis også står det kanskje tre like innlegg etter hverandre!

Ja, det irriterer meg. Kritikeren har jo fått beskjed om det her fler enn en gang, og det irriterer meg at han ikke tar det til etterretning!

Se nå, nå har noen svart på det andre innlegget, og dermed blir begge stående. Grrrrrrr...

Annonse

Men det blir mye jobb for Webbis! Også er det irriterende når folk ikke svarer på det samme innlegget, for da sletter ikke webbis også står det kanskje tre like innlegg etter hverandre!

Ja, det irriterer meg. Kritikeren har jo fått beskjed om det her fler enn en gang, og det irriterer meg at han ikke tar det til etterretning!

Bra du taler min sak ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...