Gå til innhold

75000 kroner på under en mnd.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forutsetter selvsagt at man ikke har pengene på bok, og da velger jeg følgende løsninger i prioritert rekkefølge

1) Låner av kona, broren eller foreldrene mine.

2) Går i banken og utvider huslånet.

3) Makser kredittkortene eller tar opp forbrukslån.

4) Selger bilen eller andre aktiva med tilstrekkelig verdi.

5) Selger huset, og kjøper en en billigere bolig og skaffer mellomfinansiering i banken.

Annonse

Oddsen!

RBK seier i dag gir 10 i Odds, så lån 10000 kroner, sett dem på RBK, og du sitter igjen med 100000 lapper ved gevinst.

Da har du til og med et overskudd, etter at du har brukt opp de 75000, på 15000 kroner (når du har betalt tilbake de 10000).

Dette er faktisk det beste tippset til nå!

Raner en bank?

Nei, ran heller en gammel dame. Like mye penger men mye dårlige sikkerhetsanordninger.

Sagt det hele tiden jeg, når bestemora til kona forsvinner vil jeg ha madrassen. Alt annet er gammelt skrot, men madrassen er rene pengebingen, det er jeg sikker på.

Nei, ran heller en gammel dame. Like mye penger men mye dårlige sikkerhetsanordninger.

Sagt det hele tiden jeg, når bestemora til kona forsvinner vil jeg ha madrassen. Alt annet er gammelt skrot, men madrassen er rene pengebingen, det er jeg sikker på.

Hehe ;-)

Oddsen!

RBK seier i dag gir 10 i Odds, så lån 10000 kroner, sett dem på RBK, og du sitter igjen med 100000 lapper ved gevinst.

Da har du til og med et overskudd, etter at du har brukt opp de 75000, på 15000 kroner (når du har betalt tilbake de 10000).

Dette er faktisk det beste tippset til nå!

Hahaha....hadde ikke turd å spille så mye penger på den kampen ;o)

Hahaha....hadde ikke turd å spille så mye penger på den kampen ;o)

Ikke jeg heller, men skapningen over trenger 75000 kroner, og skulle man ende opp med å måtte ha 85000 i stedet, så utgjør vel ikke de 10000 kronene h*n lånte av en kompis i forsåket på å vinne noen kroner, så mye :)

Annonse

Er det seriøst?..nei det er ikke seriøst, for jeg skal ikke skaffe 75000 kr, og dermed basta. Skal med så mye penger da?....nei, folk tenker bare på penger i disse dager !

Tenker ikke folk på penger alltid da? Uten penger er det ikke lett å overleve..... ;-)

*flirer* Du har skjønt det du å...He he he..jeg er også rundt på dødsbo og kjøper madrasser.....:)))

=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...