Gå til innhold

Hva mener egentlig menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ikke sikker

Jeg har vel aldri hørt noen mann si at han ikke bryr seg om utseende, så det blir vanskelig å svare på hva de mener.

Sannsynligvis så lyver de, og vil ha seg et billig knull.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har møtt en på nettet som virker veldig grei, og som vil treffes. Og han sier at dama gjerne må veie 150 kg, bare hun er gløgg og har humor. Nå er jeg jo litt lettere enn det, men siden jeg er så gløgg så tviler jeg litt angående det han sier om utseende........... :-]

Gjest Rufsetufse

Jeg har vel aldri hørt noen mann si at han ikke bryr seg om utseende, så det blir vanskelig å svare på hva de mener.

Sannsynligvis så lyver de, og vil ha seg et billig knull.

Må le litt av ærligheten til SierDuDet, tror nok han har litt rett ja *ss*

Annonse

Grunnen til at jeg spør er at jeg har møtt en på nettet som virker veldig grei, og som vil treffes. Og han sier at dama gjerne må veie 150 kg, bare hun er gløgg og har humor. Nå er jeg jo litt lettere enn det, men siden jeg er så gløgg så tviler jeg litt angående det han sier om utseende........... :-]

Tja... disse nettfolka, vettu. Ikke stabile for fem flate! :)

Gjest Ikke sikker

Tja... disse nettfolka, vettu. Ikke stabile for fem flate! :)

Nei det var det jeg fryktet... får takke nei da :-)

Men han virker som sagt grei. Og ikke modellpen selv, påstår han, noe som jo er en fordel. Få menn som takler å være pene uten å få et heslig selvbilde :-)

Nei det var det jeg fryktet... får takke nei da :-)

Men han virker som sagt grei. Og ikke modellpen selv, påstår han, noe som jo er en fordel. Få menn som takler å være pene uten å få et heslig selvbilde :-)

Enig med deg når det gjelder menn og heslighet.

Heldigvis ser jeg bare helvete ut selv, så jeg har ingen problemer med det! :)

Neida, om du skal møte han eller ikke bør jo baseres på hvor godt du kjenner han, og du bør møte han på et offentlig sted først.

Man vet aldri.

Sett har jeg møtt mange hyggelige nettdamer, og fine har mange av det også vært!

Jeg tror for øvrig ofte at det er verre enn gutta. Vi ser ofte helvete ut.

Det betyr som oftest at han selv har et forferdelig utseende.

*har møtt litt for mange fra nett*

Annonse

Gjest Ikke sikker

Det betyr som oftest at han selv har et forferdelig utseende.

*har møtt litt for mange fra nett*

Forferdelig utseende, finnes det? Jeg bryr meg lite om sånt, så lenge han ikke er piercet eller tatovert. Og det har han forsikret at han ikke er. OG - jeg er lovet bilde i løpet av kvelden :-)

Personligheten teller vel mer enn utseende for han da. Hvis han ikke ber om å treffe deg igjen, så ikke ta for gitt at det er på grunn av utseendet da. Det kan være kjemien som ikke stemte.

Selv om du ikke har imot tykke eller stygge mennesker generelt, så betyr ikke det at du liker alle tykke/stygge. Like lite som en liker alle pene.

Gjest mislykket

...dette blir vel omtrent som med kvinner - de sier gjerne at de ikke tiltrekkes av utseendet, men i praksis...?

Tror du stiller spørsmålet noe feil - det er ikke spørsmål om hva menn som sådan mener, men hva den og den mannen (som du har erfart dette med) mener.

Kanskje du skal forholde deg til menn som ikke deler denne type utseendefiksering?

M.

...dette blir vel omtrent som med kvinner - de sier gjerne at de ikke tiltrekkes av utseendet, men i praksis...?

Tror du stiller spørsmålet noe feil - det er ikke spørsmål om hva menn som sådan mener, men hva den og den mannen (som du har erfart dette med) mener.

Kanskje du skal forholde deg til menn som ikke deler denne type utseendefiksering?

M.

Kan du med hånden på hjertet si at du aldri ser på damer som du synes er pene?

Gjest mislykket

Kan du med hånden på hjertet si at du aldri ser på damer som du synes er pene?

Jeg ser på alle mennesker jeg synes er pene. Slik jeg ser på et pent maleri, en pen blomst... Men jeg begjærer bare e n kvinne.

Slik er jeg... og tydeligvis ikke det kvinner (flest) vil ha. Iallfall skal jeg bygge på m i n erfaring i møte med kvinner. Og respons jeg har fått på mine tanker om kjærlighet og romantikk som det viktigste i et forhold.

M.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...