spirito Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Har så innmari lyst til å gå på DOL-treff, kommer det noe snart? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Det er lett å arrangere treff. Si f.eks. en dato på en fredag eller lørdag, og så skriver du: "Treff på ......., den ....... klokken ....... Gi beskjed om hvem som kommer, da jeg må bestille bord." Enkelt og greit 0 Siter
Gjest mammaen til 4 Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Kan jeg få være med og ?? 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Skal vi lage et?? Jaaa! Tør ikke lage et _helt_ alene, men hvis vi er to..? Eller fler? Hadde vært gøy da, jeg har så lyst til å gå på treff ) 0 Siter
Gjest mammaen til 4 Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Jaaa! Tør ikke lage et _helt_ alene, men hvis vi er to..? Eller fler? Hadde vært gøy da, jeg har så lyst til å gå på treff ) Lenge siden jeg har vært på fest gitt, bortsett fra et par turer med veninner. 0 Siter
Gjest mammaen til 4 Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Jaaa! Tør ikke lage et _helt_ alene, men hvis vi er to..? Eller fler? Hadde vært gøy da, jeg har så lyst til å gå på treff ) Lenge siden jeg har vært på fest gitt, bortsett fra et par turer med veninner. 0 Siter
Gjest mammaen til 4 Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Lenge siden jeg har vært på fest gitt, bortsett fra et par turer med veninner. Uff var vistt litt kjapp med å trykke nå kom vist to ganger beklager. 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Uff var vistt litt kjapp med å trykke nå kom vist to ganger beklager. Det gjør da ikke noe, så lenge det ikke er "kronisk" ;-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Det gjør da ikke noe, så lenge det ikke er "kronisk" ;-) Hvor skal dere ha dette treffet da? 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Hvor skal dere ha dette treffet da? Tja, må vel blir Oslo eller noe i nærheten? Eller? Jeg bor litt overalt, så det er igrunnen det samme for meg ) 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Jaaa! Tør ikke lage et _helt_ alene, men hvis vi er to..? Eller fler? Hadde vært gøy da, jeg har så lyst til å gå på treff ) Hmm. Hvor i Østfold er du fra? Jeg har aldri vært på dol-treff... Enda jeg har "vanket" her i 6 år. 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 Hmm. Hvor i Østfold er du fra? Jeg har aldri vært på dol-treff... Enda jeg har "vanket" her i 6 år. Skal vi se...jeg har liksom kontakter over hele østlandet jeg ) Jeg kommer fra Hønefoss, bor i Sarpsborg, kjæreste i Hokksund og bror i Oslo. Så sånn geografisk sett spiller det ingen rolle hvor jeg må overnatte etter treffet ;-D Jeg håper vi får til et treff, gleder meg masse! Håper det kommer mange da! 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Tja, må vel blir Oslo eller noe i nærheten? Eller? Jeg bor litt overalt, så det er igrunnen det samme for meg ) oslo er jo kjekt da:) kanskje 30 november? 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 oslo er jo kjekt da:) kanskje 30 november? Ikke dumt det nei! Skal vi prøve på det i første omgang? Så kan jeg legge ut et innlegg der folk kan melde sin interesse? 0 Siter
Gjest dollert Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 oslo er jo kjekt da:) kanskje 30 november? Plaza, rom 333 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Skal vi se...jeg har liksom kontakter over hele østlandet jeg ) Jeg kommer fra Hønefoss, bor i Sarpsborg, kjæreste i Hokksund og bror i Oslo. Så sånn geografisk sett spiller det ingen rolle hvor jeg må overnatte etter treffet ;-D Jeg håper vi får til et treff, gleder meg masse! Håper det kommer mange da! La oss spørre folka her: Hvem vil komme og hvilken dato passer det? Hvor i Østfold skulle vi tatt det? (Jeg bor i Moss) Er overhodet ikke kjent i de andre østfoldbyene... Venter spent på svar. 0 Siter
spirito Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Skrevet 30. oktober 2002 La oss spørre folka her: Hvem vil komme og hvilken dato passer det? Hvor i Østfold skulle vi tatt det? (Jeg bor i Moss) Er overhodet ikke kjent i de andre østfoldbyene... Venter spent på svar. Ok, da legger jeg ut et innlegg ) Men da må du backe meg opp altså! Tør ikke gjøre dette alene! 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 30. oktober 2002 Skrevet 30. oktober 2002 Ok, da legger jeg ut et innlegg ) Men da må du backe meg opp altså! Tør ikke gjøre dette alene! Klart det. Jeg kaster meg uti det meste...! (Lærer aldri). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.