Gå til innhold

Blir det noe østlandstreff snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du... Vi kan vel ikke ha østfoldtreff i Oslo? Det blir vel litt gærent, for da må jo alle reise...?

Tenkte på et østlandstreff jeg da, med hele østlandet inkl. Oslo, Akershus og Buskerud. Jeg har så innmari lyst til å møte SierDuDet, skjønner du *s*

Ikke dumt det nei!

Skal vi prøve på det i første omgang? Så kan jeg legge ut et innlegg der folk kan melde sin interesse?

ja håper jeg kommer meg nedover da:d Nå skulle jeg ha bestilt biletter i to dager, men har ikke fått gjort det ennå.

Skal forsøke å få det gjort i morgen:D

Tenkte på et østlandstreff jeg da, med hele østlandet inkl. Oslo, Akershus og Buskerud. Jeg har så innmari lyst til å møte SierDuDet, skjønner du *s*

Heh. Det kan jo bli interessant. Men da tror jeg vi kan komme til å trenge et stort lokale... Hva tror du?

Østlandet er sikkert like greit som østfold.

Kan bli morro, dette her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...