Gå til innhold

Pleier dama/typa di å...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleier dama/typa di å gå på kino aleine med gutte/jentevenn?

Altså, kun de to.

(Noen ganger så går det litt fort fort...)

"Typa"? Er det et intetkjønn? Hehe... neida...

Jeg synes det er helt ok å gå på kino sammen en venn jeg. Gjorde det ofte da vi ikke hadde barnevakt. Faren til ungene gjorde det ikke så ofte, da. Og de gangene han var på kino, var det sammen kamerater - rett og slett fordi han ikke hadde noen jentevenner der.

Okay, enten er det du som kalte deg bamsemums for noen dager siden, og spurte om noe lignende. Eller så er dette et slags parodispørsmål på det som bamsemums spurte om.

Uansett, hva pokker er -typa_???

En slags dialektutgave av _typen_? For jeg regner med at du ikke mener et intetkjønn, som Line foreslo ;-)

Jeg har gått på kino med "guttevenn" flere ganger uten at kjæresten min har sagt noe på det. Hva er så galt med å gå på kino med en kamerat da?

Det er jo veldig kjekt å kunne se en film selv om typen har sett den før, og jeg liker guttefilmer som venninnene mine ikke gidder å se. Dessuten er størstedelen av vennene mine gutter. Tror faktisk ikke jeg har noen venninner...jo, forresten, jeg har en :o)

Men kino fører ikke alltid til kyssing vettu :o) Jeg vil bare se FILMEN jeg ;-)

Annonse

Gjest Gymsokk

Okay, enten er det du som kalte deg bamsemums for noen dager siden, og spurte om noe lignende. Eller så er dette et slags parodispørsmål på det som bamsemums spurte om.

Uansett, hva pokker er -typa_???

En slags dialektutgave av _typen_? For jeg regner med at du ikke mener et intetkjønn, som Line foreslo ;-)

Herregud, jeg gomler da ikke bamsemums og jeg er nok ikke han heller.

Har du ikke hørt ordet type før? Typa er bare en liten bøyning eller hva nå heter...

Herregud, jeg gomler da ikke bamsemums og jeg er nok ikke han heller.

Har du ikke hørt ordet type før? Typa er bare en liten bøyning eller hva nå heter...

Type har jeg selvsagt hørt, har brukt det, også. Men å bøye det til typa, høres bare så bak mål ut at jeg ikke kunne la være å kommentere det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...