Gå til innhold

Nei, fytti hælvete for noe fristende....

Anbefalte innlegg

Gjest Gymsokk

Nå har jeg nettopp fått vite av en venninne at hun vil gjøre masse "stuff" med meg. (S*ging, ro*ing osv.) og jeg har jo kjæreste... Har i utganspunktet ikke lyst, men fy fader å fristende det er for hun er så inn i graaanskogen sexy og deilig.

Burde holde meg unna, ikke sant? Eller go for it?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79562-nei-fytti-h%C3%A6lvete-for-noe-fristende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke hode er det du tenker med nu da?

Tenk deg godt om og tenk på konsekvensene. Er det verdt det? er det verd å kanskje miste kjæresten din viss hun får vite det? Hva er vell litt heftig sex mot ett trygt og fint forhold? svar på det du først! handle etterpå!

Annonse

*ler så jeg griner*

Da må jeg til opplysning si at her var jeg blodig alvorlig.

Det å lære unga sine litt om sunn mat er svært viktig i barneoppdragelsen, og dersom man forer dem med sjokolade til frokost eller lunsj, så ber man om bråk.

Annonse

Da må jeg til opplysning si at her var jeg blodig alvorlig.

Det å lære unga sine litt om sunn mat er svært viktig i barneoppdragelsen, og dersom man forer dem med sjokolade til frokost eller lunsj, så ber man om bråk.

*ler*

Jeg gidder ikke å diskutere nugatti, jeg.

Men siden det er deg: Her er det kanskje 3-4 bokser med sjokoladepålegg i året. Og det er "helgemat" her i huset.

Evt. siste brødskiva ved andre anledninger.

*meggemamma*

;-)

*ler*

Jeg gidder ikke å diskutere nugatti, jeg.

Men siden det er deg: Her er det kanskje 3-4 bokser med sjokoladepålegg i året. Og det er "helgemat" her i huset.

Evt. siste brødskiva ved andre anledninger.

*meggemamma*

;-)

Høres fornuftig ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...