Gå til innhold

Det er ironisk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var flertallet når jeg skrev innlegget.

Tror det da bare var Lisbeth som var enig med meg.

Men senere ramlet det inn fornuftige folk der :)

Åja, de kjedelige folka, ja.

Seriøst: jeg ser poenget ditt, men svelger ikke konklusjonen din sånn uten videre allikevel. Det er nok av eksempler på folk som har "vokst opp på" sjokoladepålegg, og som både ser helt greie ut og ikke minst har et vettugt kosthold som voksne. Tror det ligger myyye mer bak en spiseforstyrrelse enn Sjokade på brødskiva i en periode under oppveksten!

Treåringen min er i ferd med å avvennes, han er endelig interessert i å smake på andre pålegg uten at mora behøver å sitte på ham. Spør meg om et halvår eller så, så tenker jeg at jeg også kan joine den foraktende klanen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79567-det-er-ironisk/page/2/#findComment-415087
Del på andre sider

Åja, de kjedelige folka, ja.

Seriøst: jeg ser poenget ditt, men svelger ikke konklusjonen din sånn uten videre allikevel. Det er nok av eksempler på folk som har "vokst opp på" sjokoladepålegg, og som både ser helt greie ut og ikke minst har et vettugt kosthold som voksne. Tror det ligger myyye mer bak en spiseforstyrrelse enn Sjokade på brødskiva i en periode under oppveksten!

Treåringen min er i ferd med å avvennes, han er endelig interessert i å smake på andre pålegg uten at mora behøver å sitte på ham. Spør meg om et halvår eller så, så tenker jeg at jeg også kan joine den foraktende klanen!

Selvsagt ligger det mye annet bak, og sjokoladepålegget er ikke direkte skyld i spiseproblemer (enten det er over eller undervekt), men mødrenes innstilling er en direkte årsak.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79567-det-er-ironisk/page/2/#findComment-415091
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...