Gå til innhold

Oss som har lest "men tankene mine får du aldri..."

Anbefalte innlegg

Sitter ei middelaldrende, velhavende raddis-dame på tv og sier (med sint stemme):

"For oss som har lest 'Men tankene mine får du aldri'"....og refererer til dette som en informasjonskilde som man kan bruke som grunnlag for å drive politikk i dag.

Dette er stemmen mot prostitusjon.

Motstanderen hennes er en kjendisadvokat som i fistel insisterer på at prostitusjon ikke alltid innebærer en krenkelse.

Det ville være så greit om man kunne diskutere hvordan man kan hjelpe folk som har rota seg uti noe, i stedenfor å skrike udokumenterte påstander mot hverandre.

Fortsetter under...

Siden Liv Jessen, raddisdama, har startet PRO-senteret for å hjelpe prostituerte og har jobbet der i over 20 år vet hun nok hva hun snakker om. Jeg er ikke enig i alt hun sier men når det gjelder prostitusjon er hun ekspertisen.

Hei Avil,

Du skriver: "Det ville være så greit om man kunne diskutere hvordan man kan hjelpe folk som har rota seg uti noe,"

Men hvis den ene av dem egentlig synes det bare er fint å ha sex-arbeidere "tilgjengelig", så vil han jo ikke "hjelpe dem ut", men heller forsøke å sørge for at de blir der...

Med vennlig hilsen

Så hjertens enig. Staff vet vel de fleste hvor mye salt man skal ta i klypa når man tar påstandene hans. Og hu derre KrF-dama har vel aldri kommet med et veloverveid og/eller dokumentert utsagn i noen som helst sammenheng. Totalt wast of time. Likevel sitter vi og hører på slike debatter :-)

".............."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...