Gå til innhold

Jævla trønder idiota!!

Anbefalte innlegg

Rosenborg er herved boikottet.(til neste kamp..).....*HMMF*Ikke nok med at vi ikke har noen som helst spiss kompetanse, I tillegg Klarer en av finnlappene våre å score sjølmål......Nei for i helvete send Brann til CL neste år,de klarer seg sikkert ti ganger bedre..Grrrr

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79582-j%C3%A6vla-tr%C3%B8nder-idiota/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det hørtes ut som et peng mål, selv om det var i eget mål :)

(Har bare nett her, så jeg leser bare kommentarer).

Ingen bombe at de taper borte mot Inter. RBK er store i Norge, men ikke i verden.

Hadde det gått i motsatt mål,hadde det vært en utmerket scoring.....helvete dah......

Åssen gikk det med frisk da?

Hadde det gått i motsatt mål,hadde det vært en utmerket scoring.....helvete dah......

Åssen gikk det med frisk da?

De spiller ikke før i morgen, men da er vår geniale back tilbake fra langvarig skade, samt vi får en ny finne!

Vi knuser Lillehammer i morgen med mer enn 5 mål!

De spiller ikke før i morgen, men da er vår geniale back tilbake fra langvarig skade, samt vi får en ny finne!

Vi knuser Lillehammer i morgen med mer enn 5 mål!

Æsj liker ikke finner lengre jeg.....Ja ja får håpe du blir mere fornøyd i morgen enn det jeg er i dag da...He he vi får ha bedre lykke neste år.....

Stakkars svigerfar og svigerbror som sitter skuffet i Milano nå...

Æsj liker ikke finner lengre jeg.....Ja ja får håpe du blir mere fornøyd i morgen enn det jeg er i dag da...He he vi får ha bedre lykke neste år.....

Stakkars svigerfar og svigerbror som sitter skuffet i Milano nå...

Makan til syting! Dere har nettopp vunnet serien for n`te gang på rad, og så klager du!

Ta deg sammen jente!

:)

Annonse

Makan til syting! Dere har nettopp vunnet serien for n`te gang på rad, og så klager du!

Ta deg sammen jente!

:)

He he jo du sier noe der,men seriegullet har vel blitt en selvfølge....Gleder meg vanvittig til Hareide tar over,håper han har ett par ess i ermet...

*skjerpet*

=o)

He he jo du sier noe der,men seriegullet har vel blitt en selvfølge....Gleder meg vanvittig til Hareide tar over,håper han har ett par ess i ermet...

*skjerpet*

=o)

Tror nok at Hareide kan gjøre det godt, ikke minst i Europa.

Ligaen i Norge har ikke vært spennende de siste årene. Mest fordi RBK ruler, og mye fordi jeg lissom ikke har noe spesielt lag å dyrke....

Menmen... det er hockeysesong nå, så den tid, den sorg :)

Ja,-HALLO!!!??

Her kan vel også dømminga diskuteres i stor grad.I utgangspunktet skulle vi ikke engang ha vært stilt ovenfor å forsvare målet vårt.Det var offside,jente!

Brann?????

Er du steik hakke full? Da har vel Molde vært mere aktuell! Brann my ass! De ligger som tredje _dårligst_.Heheheee...

Men akk ja! Æ e steik hakke forbainna!

Ja,-HALLO!!!??

Her kan vel også dømminga diskuteres i stor grad.I utgangspunktet skulle vi ikke engang ha vært stilt ovenfor å forsvare målet vårt.Det var offside,jente!

Brann?????

Er du steik hakke full? Da har vel Molde vært mere aktuell! Brann my ass! De ligger som tredje _dårligst_.Heheheee...

Men akk ja! Æ e steik hakke forbainna!

Ja synstest skulle vært et absolutt krav til venstre linjedommeren også....Jo nettopp brann skulle heller vært med...he he he

Ja synstest skulle vært et absolutt krav til venstre linjedommeren også....Jo nettopp brann skulle heller vært med...he he he

Synstest skulle vært et krav til alle dommerne,før avspark! Jeezus for nå amøba,-heile gjengen!

Men,en sak e væl grei: Vi e bare itj go' nòk.Men,det e no arti å vær me i CL.

Snipp snapp snute,så va det eventyret ute :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...