Gå til innhold

En merkelig dag på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har du hatt DOL-boycott ?

Javel, ja. Så du har ikke engang merket at jeg har vært borte? *fornærmet*

Fikk beskjed om at jeg var snerpete, så da prøvde jeg å ta med meg snerpetheten min ut i RL for å frelse noen umoralske sjeler. Men jeg fant ingen....

Så da får jeg heller fortsette å snerpe her inne ;-)

Fikk beskjed om at jeg var snerpete, så da prøvde jeg å ta med meg snerpetheten min ut i RL for å frelse noen umoralske sjeler. Men jeg fant ingen....

På hvilken måte var du snerpete, da ?

(tror du skal ta på deg ironibrillene og lese det snerpeinnlegget én gang til..)

Annonse

Jeg får vel si det høyt da....felles fiende forener tross indre stridigheter.

Bondevik har virkelig klart det. Med så mange ulike mennesker som forenes mot ham ser det virkelig flott ut for KrF!

Bondevik og sjokoladepålegg.

*lete etter fellesegenskaper*

(tror du skal ta på deg ironibrillene og lese det snerpeinnlegget én gang til..)

De derre brillene har vært til reparasjon, så jeg har hatt lit fårlig syn i det siste. De linsene jeg fikk låne i mellomtiden hadde et slags ironi-filter, så det er nok noe jeg har gått glipp av den siste uka ;-)

De derre brillene har vært til reparasjon, så jeg har hatt lit fårlig syn i det siste. De linsene jeg fikk låne i mellomtiden hadde et slags ironi-filter, så det er nok noe jeg har gått glipp av den siste uka ;-)

Er visst ikke helt bra de nye brillene, heller...Nå har jeg begynt å svare meg selv her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...