Gå til innhold

Har du begynt å handle julegaver??

Anbefalte innlegg

Gjest Carisma (meg igjen!)

Jeg lovet meg i fjor, og året før, og året før det, at jeg skulle være tidlig ut med julehandelen. Jeg titter ut av vinduet mitt, og ser bar bakke, høstløv og gult gress.

Julestemninga har ikke kommet hos meg enda nei, så det blir vel impuls handel i år også.

*strekker fingrene*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79636-har-du-begynt-%C3%A5-handle-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lottemor1365380387

Hei Carisma.

Det høres da unektelig ut til at du tenker mye på julen nå :)

Ja jeg har begynt,har egentlig bare et par igjen.

Deilig å tenke på å slippe å ut med mangfoldige tusner i Desember.

Kjøpte julepapir og merkelappe i dag så da kan de gjøres klare.

Eneste jeg venter med bevisst er min to små(store) jenter :)

M.V.H

Annonse

Carisma1365380365

Er ikke begynt. Tenkte i fjor at jeg skulle begynne tidligere på året og strikke/lage noen gavar, men er fortsatt ikke kommet så langt......

Samme sak med meg. Jeg har i mange år snakket om at NESTE år skal jeg ha bunad. Mamma og jeg begynte å snakke om det igjen sist mai, og ble enig om at NÅ skulle vi gjøre det. Nå er det nesten for sent... igjen. Faktisk.

Hater nemlig å lete etter 17. mai klær!!

Gjest Novembermom

Har begynt for lenge siden.

Men har en del gaver igjen da....

Jeg er i julestemning og har lyst til å ta fram julepynten og juletreet allerede nå.

Men det er litt tidlig ennå.

Har hørt på julesanger og planlagt når vi skal kjøre på julaften o.l;o)

Sender litt julestemning din vei jeg, Carisma :o)

Carisma1365380365

Har begynt for lenge siden.

Men har en del gaver igjen da....

Jeg er i julestemning og har lyst til å ta fram julepynten og juletreet allerede nå.

Men det er litt tidlig ennå.

Har hørt på julesanger og planlagt når vi skal kjøre på julaften o.l;o)

Sender litt julestemning din vei jeg, Carisma :o)

HO-HO-HO, takker og bukker :)

Problemet er at jeg ikke VIL komme i julestemning enda. Jeg synes julen kommer tidligere og tidligere i butikker og i vinduer hjemme hos folk. Min jul begynner ikke et sekund før 1. desember og den slutter i romjula. Litt gammeldags sånn, men jeg liker det.

Annonse

Mitt budsjett strekker seg som regel over 2 000,-. Jeg synes det er for mye, og skal prøve å begrense meg i år.

Men jeg synes ALLE venner og familie fortjener kun det beste...

Tenker du på julegaver?

Da har vi budsjertert med ca . 8000;

Eller , var det det du mente ?

;o)

Jeg er godt over halvveis. Har nettopp vært hos fotografen for å bestille opp bilder som besteforeldrene til barna skal få. Det håper og tror jeg de blir glade for.

Er ferdig med gaver til mange av ungene rundt omkring, men jeg har ikke helt oversikten. Kanskje jeg burde sette meg ned nå etterpå og se over hvem jeg er ferdig med og ikke, midt i disse eksamenstider...

Jeg har ikke så veldig mye til overs å handle for, så jeg er glad jeg har kjøpt litt nå og da siden tidlig på sommeren denne gangen! Faren til barna har også lovet å legge i mesteparten, så da skulle det gå greit :)

I år er julegavelisten vår nesten tom. ikke fordi vi ikke har vært snille nok, men fordi hele familien reiser til utlandet.

De tre personene som får gave, får bilde av barna.

Så da kan man vel egentlig si at jeg er ferdig med alle julegaveve :-)

Jeg ser ikke helt poenget med å begynne julehandlingen allerede i oktober, jula er faktisk ikke før halvveis uti desember. Jeg har da bedre ting å bruke tida mi på enn å tenke jul i tre måneder. Jeg begynner ikke før tidligst midten av november.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...