Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om å kjøpe julegaver til folk man ikke har fått av selv på et par år, er det "frekt"? Det er min manns bror/kone jeg tenker på, vi har pleid å gi til dem, men vi får ikke noe tilbake. I år treffer vi dem i julen, og jeg synes det bare er hyggelig å kjøpe noe til dem, for vi har så få å gi til. Det er kanskje litt dumt? De har et barn som vi kjøper til uansett. Vi har ikke barn.

Hva gjør dere i sånne situasjoner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79645-ang%C3%A5ende-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ville ikke kjøpt til dem,sånn har vi begynte å gjøre det,får vi ikke julegaver tilbake kutter jeg dem ut neste år sånn er det bare!

Ja, det er litt vrient det der.. Jeg har lyst til å kjøpe, men er redd det er frekt på en måte. Det er helt vilt, egentlig, hva er egentlig vitsen med julen lenger..?! Det er sikkert mange som tenker sånn. Jeg får tenke meg om, vi gir jo uansett til nevøen vår (barnet deres), det får kanskje holde denne gangen.

Jeg ville satset på en halveis-gave, dvs. en juleoppsats eller vinflaske, noe som man ikke pakker inn i julepapir.

Da har man ikke gitt en ordentlig gave, men samtidig ikke latt være, om du skjønner.

Er jo litt kjedelig om de, fordi dere har gitt i fjor, gir dere gave og dere ikke har ordnet noe til dem.

Annonse

Når ble det frekt å gi bort gaver? ;) Jeg syns dere skal gi hvis dere har lyst til det. Jeg selv ville nok satset på en slags "symbolsk" gave, ikke en veldig dyr en. Et glass hjemmelaget tomatsild, for eksempel? Hjemmelagede karameller? Med en litt fin krukke og etikett.

Jeg har aldri fått julegave av deg, noe jeg finner jævla skuffenede!

:)

Jeg glemte å sjekke mailen i natt, så jeg så den ikke før nå, men jeg skal prøve å få sendt en i løpet av dagen. Må bare en liten tur på hockeykamp og litt sånn, først :)

Jeg er også utrolig skuffa over aldri å ha fått julepresang, og i det siste ikke engang en mail, av deg!! :)

Gå på hockeykamp og kos deg du, ta den tiden du trenger. Du skal vel jobbe igjen i natt, så da kan du ta det da, så våkner jeg til noe annet enn junkmail imorgen!:)

Hvem er det som spiller da?

Jeg er også utrolig skuffa over aldri å ha fått julepresang, og i det siste ikke engang en mail, av deg!! :)

Gå på hockeykamp og kos deg du, ta den tiden du trenger. Du skal vel jobbe igjen i natt, så da kan du ta det da, så våkner jeg til noe annet enn junkmail imorgen!:)

Hvem er det som spiller da?

Nei, i natt har jeg faktisk fri, og det skal bli godt :)

Sorry at jeg har glemt mailen, men jeg glemte å gå inn på mailen å sjekke i natt... Er litt treig, vettu. Men det vet du vel allerede :)

Frisk - Lillehammer.

Nei, i natt har jeg faktisk fri, og det skal bli godt :)

Sorry at jeg har glemt mailen, men jeg glemte å gå inn på mailen å sjekke i natt... Er litt treig, vettu. Men det vet du vel allerede :)

Frisk - Lillehammer.

Mange kjekke friskuser å kikke på der,ja :)

Eller, Furuset og Vålerenga hadde kanskje vært å foretrekke sånn sett..

Mange kjekke friskuser å kikke på der,ja :)

Eller, Furuset og Vålerenga hadde kanskje vært å foretrekke sånn sett..

Furuset er ikke engang i eliteserien lenger. Så det så!

Kjekker spillere på VIF? Næææ... inavl hele gjengen. Nei, det var Hamar, det. Her snakker vi inavl!

Frisk-gutta er kjekke, de!

www.frisktigers.no

Annonse

Furuset er ikke engang i eliteserien lenger. Så det så!

Kjekker spillere på VIF? Næææ... inavl hele gjengen. Nei, det var Hamar, det. Her snakker vi inavl!

Frisk-gutta er kjekke, de!

www.frisktigers.no

De kjekkeste er nok på Vålerenga og Furuset, jo.. :) Men Frisk hadde jo noen kjekke i sin tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...