Gå til innhold

Voksne mennesker som leker seg med mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest steinalder

Hva er det som skjer med voksne mennesker som leker seg med mobilen? "Morsomme" vitser som handler om sex (og ikke noe annet) blir sendt frem og tilbake hele dagen. Menn og kvinner i 40-årene flørter på sms. Min ex for eksempel satt oppe hele natten og sendte sexmeldinger til en kvinnelig arbeidskollega, og hun var ikke snauere hun. Jeg synes det er helt utrolig hva en mobiltelefon kan gjøre med mennesker.

Fortsetter under...

Jeg ser ikke helt forskjellen mellom sms og e-mail, og ingen gidder vel reagere på om man flørter via e-mail..?

Ikke? Det ville jeg gjort. Men jeg skjønner jo nå at jeg er helt på jordet. Det er nok sikkert greit med flørting både gjennom mobil og intenett.

Annonse

Ikke? Det ville jeg gjort. Men jeg skjønner jo nå at jeg er helt på jordet. Det er nok sikkert greit med flørting både gjennom mobil og intenett.

Altså jeg skjønner folk som synes det kan virke ”barnslig”, men slik tenkte man sikkert når telefonen ble oppfunnet også. Det er kun en kort overgangsfase.

Hadde mobil vært forbeholdt de voksne så hadde ikke kontrasten vært så stor som den er nå, med tenåringer på den ene siden og med godt voksne folk på den andre.

Altså jeg skjønner folk som synes det kan virke ”barnslig”, men slik tenkte man sikkert når telefonen ble oppfunnet også. Det er kun en kort overgangsfase.

Hadde mobil vært forbeholdt de voksne så hadde ikke kontrasten vært så stor som den er nå, med tenåringer på den ene siden og med godt voksne folk på den andre.

Poenget er vel ikke om det barnslig å flørte via sms, men at han hadde flørtet med andre mens han var sammen med henne.

Og det må jo være like ille som all annen flørt.

Annonse

Poenget er vel ikke om det barnslig å flørte via sms, men at han hadde flørtet med andre mens han var sammen med henne.

Og det må jo være like ille som all annen flørt.

Det var ikke slik jeg tolket det, hun beskrev vedkommende som en ex.

Dessuten så var ikke hovedtyngden av innlegget rettet mot ex'en, men mot flørtingen som foregår via sms.

Bare påpeke at jeg ikke godtar "heftig" flørting når man er i et forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...